خودرو

با آفریقای کوچک ایران آشنا شوید، پارک ملی کویر

پارک ملی کویرایران زیبای ما، سرزمین چهار فصل، در گوشه گوشه اش دیدنی های زیادی را در خود جای داده است. می خواهیم شما را با یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین پارک ها و منطقه های حفاظت شده به نام پارک ملی کویر آشنا کنیم، جایی که به خاطر تنوع بالایی که در گونه های...

23 اردیبهشت 1401

خرید 41 مدل دستگاه پولیش با جنس عالی و قیمت مناسب

برای بعضی از افراد که به ظاهر وسیله نقلیه خود اهمیت می دهند برق افتادن بدنه آن از اهمیت بسزایی برخوردار است. پرمصرف ترین محصول در این زمینه ، دستگاه پولیش است که در ادامه با آن بیشتر آشنا می شوید. با ما همراه شوید.

16 اردیبهشت 1401

ترافیک سنگین در جاده های شمال

ترافیک هم اکنون در محور های هراز و کندوان سنگین است.

15 اردیبهشت 1401

چگونه ستون های زندگی را محکم کنیم؟

آیا اخیراً فرصت نموده اید به جایگاه و موقعیت خودتان در زندگی فکر کنید تا ببینید به آرزوهایتان دست یافته اید؟ هر انسانی اولویت ها و نقاط عطف خاص خودش را دارد که خواستار رسیدن به آنهاست. ما این اهداف را ستون های زندگی می نامیم.

12 اردیبهشت 1401

خودروی ماه نورد تویوتا

خارج از این جهان رانندگی چگونه خواهد بود؟ شرکت خودروسازی تویوتا در همکاری با آژانس فضایی ژاپن در کوشش است تا یک وسیله نقلیه ماه نورد بسازد که به انسان ها برای زندگی بر روی سطح سیاره ماه تا سال 2040 میلادی یاری خواهد نمود.

9 اردیبهشت 1401

شهرهای میزبان ایران در جام جهانی 2018

شهرهای میزبان ایران در جام جهانیبازی های جام جهانی یک رویداد مهم و خاطره ساز برای همه است بویژه که این بازی ها و مسابقات را از نزدیک تماشا کنید و برای از نزدیک تماشا آن و حضور در این رویداد تاریخی که هر چهار سال یک بار رخ می دهد به شهرها و کشور برگزار کننده...

26 فروردین 1401

یوهانا دیویدسون؛ رکورد اسکی سواری انفرادی در قطب جنوب را شکست

یوهانا دیویدسون، پرستاری سوئدی است که پیروز شد فاصله Hercules Inlet در جنوبگان غربی تا قطب جنوب را اسکی کند و رکورد سریع ترین زن جهان در اسکی سواری انفرادی را بشکند.

26 فروردین 1401

حقوق جالب ژستد در استقلال؛ دقیقه ای 5 میلیون و 700 هزار تومان

رودی ژستد مهاجم 33 ساله تیم استقلال که 73 روز پیش در تاریخ هشتم آبان ماه امسال سرانجام پس از کش و قوس های زیاد بین باشگاه استقلال و تیم یونانی قبلی این مهاجم (پانایتولیکوس) به جمع آبی پوشان استقلال پیوست با قراردادی 480 هزار دلاری (با مجموع آپشن ها) به جمع...

22 فروردین 1401

همه چیز درباره پلاسکو 1400؛ صدور سرانجام کار پلاسکو تا 22 بهمن

ساختمان بلند و مدرن بیست طبقه تازه پلاسکو، این روزها زیبنده خیابان جمهوری مرکز شده و حالا در میان پاساژهای قدیمی و ناایمن می درخشد. با اینکه پلاسکوی قدیم ساعت 11:15 صبح 30 دی ماه سال 95 نتوانست زبانه های سهمگین آتش را تاب بیاورد و پس از 4 ساعت، فرو ریخت، حالا...

20 فروردین 1401

حمله تند صدری به انصاری فرد درباره قرارداد یحیی، دست هر چه نزول خور را از پشت بسته ایم

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس موضع تندی بر علیه موضوع هزینه انتقال یحیی گل محمدی از شهر خودرو به پرسپولیس و مبلغی که حالا باید باشگاه پرداخت کند، گرفت.

26 بهمن 1400

تصادف بونکر سیمان با پژو 206 یک فوتی و 10 مصدوم بر جای گذاشت

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف بونکر سیمان با چند دستگاه خودرو و بر جای ماندن تعدادی مصدوم اطلاع داد.

21 بهمن 1400

غیبت احتمالی باتجربه ترین راننده رالی داکار در عربستان

یکی از گزینه های قهرمانی رالی داکار شاید شانس حضور در این رقابت ها را از دست بدهد.

13 بهمن 1400

4.5 میلیون تومان، حداقل حقوق پیشنهادی برای سال 1401

تهران (پانا) - عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بخشی از مهمترین مواد لایحه پیشنهادی بودجه 1401 را توئیت کرد.

10 بهمن 1400

ایران خودرو: هر دوشنبه طرح فروش داریم

گروه صنعتی ایران خودرو، براساس سیاست های وزارت صمت در افزایش عرضه خودرو و تنظیم بازار، برنامه های فروش هفتگی محصولات خود را از هفته آینده، دوشنبه ها به اجرا می گذارد.

28 دی 1400

جیلی فراوری انبوه خودروی هیبریدی جدیدش را شروع کرد

گروه خودروسازی جیلی به تازگی اعلام نموده که فراوری انبوه جدیدترین خودروی خود را شروع نموده است.

25 دی 1400

فروش فوری هفتگی ایران خودرو از هفته آینده آغاز می شود

به گزارش خبرنگاران، بابک رحمانی گفت: از هفته آینده علاوه بر برنامه های فروش های فوری، پیش فروش یک ساله و مشارکت در تولید نیز ادامه خواهد داشت.

24 دی 1400

پروتکل های نو سفرهای جاده ای

مدیرکل حمل ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای جزییات پروتکل های نو در سفرهای جاده ای مانند افزایش ظرفیت پذیرش 80 درصدی مسافر، داشتن کارت واکسن یا تست منفی PCR و غیره را اعلام کرد.

15 آذر 1400

استرس و چگونگی غلبه بر آن

در این مطلب راهکارهایی جهت داشتن آرامش و غلبه بر استرس بیان شده است، همراه ما باشید.

2 آذر 1400

آدرنالین در کویر؛ پیشنهادهایی که جذابیت کویر را دوچندان می نماید!

روزهای گرم، شب های سرد، بی آبی، خزندگان خطرناک و بعضی چیزهای دلهره آور کافی است تا عده زیادی را از رفتن به کویر منصرف کند؛ اما این چیزها همه واقعیت نیست. شاید به نظر برسد رفتن به کویر تنها مساوی است با تماشا طلوع و غروب خورشید، قدم زدن بر روی تپه های ماسه...

1 آذر 1400

کارت واکسن کرونا، کلید در های بسته مدارس حمیدیه

فرماندار حمیدیه بر ارائه کارت واکسیناسیون کرونا برای حضور دانش آموزان در مدارس با رعایت شیوه نامه های بهداشتی تاکید نمود.

23 آبان 1400
تعداد: (73)