برترین نقاط گرمسیری جهان برای گذران تعطیلات کجا هستند؟

به گزارش وبلاگ موبایلستان، سفر به نقاط گرمسیری جهان یکی از پر طرفدارترین کارهایی است که مردم در تمامی جهان دوست دارند آن را انجام دهند. قدم زدن در شن های طلایی و نرم، تماشای اقیانوس بیکران، خیره شدن به طلوع و غروب آفتاب و تجربه هیجان در ورزش های آبی چیزهایی هستند که مشتاقان زیادی در سراسر جهان دارند. تعداد زیادی گردشگاه گرمسیری در جهان وجود دارند که می توان تعطیلات را در آن ها سپری کرد. در این مقاله می خواهیم بعضی از این مکان ها که از لحاظ کیفیت اقامت و سرگرمی نسبت به بقیه رجحان دارند را به شما معرفی کنیم. با مجله دورونزدیک همراه باشید.

برترین نقاط گرمسیری جهان برای گذران تعطیلات کجا هستند؟

جزیره بورا بورا، تاهیتی

بورا بورا یکی از نقاط گرمسیری جهان است و زمانی تحت سلطه فرانسه بوده است. زبان مردم در این منطقه فرانسوی است. تاثیر فرهنگ فرانسوی را در آداب و رسوم و آشپزی مردم این منطقه می توان به وضوح دید. این جزیره علاوه بر زیبایی های طبیعی، تالاب های شگفت آور و درختان سرسبز و انبوه، مکان های تاریخی و فرهنگی زیادی برای بازدید دارد. در این مکان ها می توان با خصوصیات بومیان و مردم محلی آشنایی زیادی پیدا کرد.

در جزیره بورا بورا اقامتگاه های لوکس زیادی وجود دارد. انواعی از ویلاهای دریایی در بورا بورا وجود دارند که کف آن ها شیشه ای است. به وسیله این شیشه ها می توان حیات در دریا را به زیبایی لمس کرد. اگر به هیجان و ماجراجویی علاقمند باشید بورا بورا احتیاج شما را بی پاسخ نخواهد گذاشت. در این مکان انواع مختلفی از سرگرمیات و ماجراجویی های آبی را می توان امتحان کرد. بورا بورا جزیره ای رمانتیک است و بسیاری از کسانی که به تازگی ازدواج نموده اند این منطقه را برای گذراندن یک ماه عسل عالی انتخاب می نمایند.

ریویرا مایا، مکزیک

اگر در پی یک مکان سرگرمیی با تاریخی غنی و ساحلی بی نظیر هستید، ریویرا مایا گزینه ای عالی برایتان خواهد بود. یکی از دلایلی که باعث می گردد گردشگران این جزیره را برای اقامت انتخاب نمایند تنوع اقامتگاه ها در این منطقه است. در این جزیره می توان با هر بودجه ای اقامت و سرگرمی کرد. شنا با دلفین ها، غواصی و ماهیگیری از جمله فعالیت های گردشگری پرطرفدار است. این جزیره قدمت زیادی دارد. مکان های تاریخی و فرهنگی زیادی از جمله خرابه های تولوم بر فراز دریای کارائیب در این منطقه چشمان علاقمندان به تاریخ را سیراب می نماید.

جزایر مالدیو

مجمع الجزایر مالدیو یکی از نقاط گرمسیری جهان است. این کشور از 26جزیره کوچک تشکیل شده است که در نزدیکی سریلانکا و در آب های اقیانوس هند قرار گرفته اند. جزیره مال مرکز این مجمع الجزایر است، اما بیشتر گردشگران این منطقه در پی جزایر دور افتاده تر در مالدیو هستند. اقامتگاه های درجه یک و لوکس، مالدیو را به مکانی رویایی برای گذراندن یک سفر عالی تبدیل نموده است. غواصی و موج سواری از مهم ترین فعالیت های گردشگری در این منطقه هستند. ماهیگیری و شنا با کوسه ها و وال های دریایی هم طرفدارای بسیاری در مالدیو دارد. به علت تعدد جزایر در مالدیو عبور و مرور با کشتی های لوکس و سرگرمیی یکی از گزینه های گردشگر ها در این منطقه است.

آیتوتاکی، جزایر کوک

آیتوتاکی در مجمع الجزایر کوک واقع شده و یکی از نقاط گرمسیری جهان است. این جزیره به نیوزیلند بسیار نزدیک است. تالاب های منحصربفرد، سواحل ناب و پوشش گیاهی سرسبز و بی نظیر این جزیره را به یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری گرمسیری در جهان تبدیل نموده است.

در این جزیره غواصی، ماهیگیری و کایاک سواری هواداران زیادی دارند. اقامت در آیتوتاکی می تواند فلش بکی به زندگی روستایی و نزدیک به طبیعت باشد. این مسئله برای بسیاری از گردشگران که از شلوغی شهر و زندگی آن به این نقطه از جهان پناه آورده اند اهمیت زیادی دارد. البته این جزیره علاوه بر تمام این ها به اقامتگاه های لوکس و مدرن هم مجهز است. کافی است انتخاب کنید که چگونه امکاناتی مدنظرتان است.

کائوآی، هاوایی

جزیره کائوآی به بهشت باغ های مجزا و طبقه بندی شده در منطقه مشهور است. این جزیره یکی از زیباترین چشم انداز ها طبیعی در منطقه هاوایی را دارد. سواحل سرسبز کائوآی و آبشارهای متعدد این جزیره سرگرمیات گرمسیری منحصربفردی را برای گردشگر ها فراهم می نمایند. چشم انداز زیبا و شیاری شکل به وجود آمده در جزیره به علت فعالیت های آتشفشانی و حرکت لاوا در سطح زمین است. چنین صحنه ای را در هیچ جای جهان نمی توانید مشاهده کنید. لاک پشت های غول آسا از جمله جاذبه های این جزیره هستند. یکی از خصوصیات کایوآکی اقلیم خاص آن است. آب و هوای این منطقه از چندین ریزاقلیم تشکیل شده است. در این جزیره می توان آب و هوای خشک و بیابانی را در کنار آب و هوای گرمسیری و سواحل آفتابی مشاهده کرد.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک

به "برترین نقاط گرمسیری جهان برای گذران تعطیلات کجا هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین نقاط گرمسیری جهان برای گذران تعطیلات کجا هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید