الکترونیک آرتس استودیوی کدمسترز را خواهد خرید

به گزارش وبلاگ موبایلستان، چندی پیش با انتشار خبری معین شد که شرکت تیک-تو به دنبال خرید شرکت کدمسترز است و می خواهد قرارداد خرید این شرکت را تا اوایل 2021 نهایی کند. با این حال، به تازگی اتفاقی افتاده که ماجرا را کاملا دگرگون کرده است. حال معین شده است که این شرکت الکترونیک آرتس (EA) است که می خواهد کدمسترز را تصاحب کند.

الکترونیک آرتس استودیوی کدمسترز را خواهد خرید

در حالی که تیک -تو قصد خرید این شرکت را داشت و حتی مدیران هر دو شرکت کدمسترز و تیک -تو درباره مزایا و دلایل این معامله صحبت کرده بودند، به یک باره الکترونیک آرتس وارد معامله شد و همه چیز را به سوی خود برگرداند. تفاوت در این بوده که رقم پیشنهادی الکترونیک آرتس بیشتر بوده و احتمالا شرایط بهتری را هم به کدمسترز پیشنهاد داده و همین باعث شده که آن ها EA را به جای تیک -تو انتخاب کنند. طبق این گزارش، الکترونیک آرتس قرار است با هزینه 1.2 میلیارد دلار کدمسترز را تا انتهای سه ماهه مالی اول سال 2021 میلادی تصاحب کند. این رقم بزرگ 1.2 میلیارد دلاری بیش تر از پیشنهاد تیک-تو بوده است.

گرهارد فلورین، مدیرعامل شرکت کدمسترز، در بیانیه جدید خود اعلام کرده است:

از آن سمت، اندرو ویلسون، مدیرعامل شرکت الکترونیک آرتس، در مصاحبه خود درباره خرید شرکت کدمسترز گفته است:

اضافه شدن شرکت کدمسترز به EA از این جهت اهمیت فراوانی دارد که اکنون EA می تواند رسماً عمده بازار بازی های مسابقه ای را از آن خود کند. حال مجموعه بازی هایی همچون فرمول 1، درت، درت رالی، گرید و پراجکت کارز به مجموعه بازی های این شرکت اضافه می شوند و در کنار سری نید فور اسپید قرار می گیرند تا طیف بزرگ و گوناگونی از بازی های ماشین سواری در اختیار الکترونیک آرتس قرار گیرد. از آن سو، شرایط بهتر قرارداد و حمایت EA از این بازی ها، دلیلی بوده که احتمالا کدمسترز را راضی به قبول این قرارداد کرده است.

  • نقدها و نمرات بازی Dirt 5 منتشر شد

به نظر می رسد که چنین خریدهای بزرگ و البته عجیبی فعلا در صنعت بازی های ویدیویی ادامه خواهند داشت و در آینده همچنان شاهد آن ها خواهیم بود.

منبع: دیجیکالا مگ

به "الکترونیک آرتس استودیوی کدمسترز را خواهد خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الکترونیک آرتس استودیوی کدمسترز را خواهد خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید