خودروی ماه نورد تویوتا

به گزارش وبلاگ موبایلستان، خارج از این جهان رانندگی چگونه خواهد بود؟ شرکت خودروسازی تویوتا در همکاری با آژانس فضایی ژاپن در کوشش است تا یک وسیله نقلیه ماه نورد بسازد که به انسان ها برای زندگی بر روی سطح سیاره ماه تا سال 2040 میلادی یاری خواهد نمود.

خودروی ماه نورد تویوتا

به گزارش وبلاگ موبایلستان، تویوتا طرح این خودروی کاروان مانند را منتشر نموده و قرار است در اواخر دهه 2020 میلادی به سیاره ماه پرتاب گردد. این خودرو Lunar Cruiser نام دارد و نام آن برای ادای احترام به خودروی کاربردی اسپرت تویوتا لندکروزر انتخاب شده است.

این خودرو قابلیت حمل دو سرنشین را تا مدت 14 روز دارد و به آنان اجازه می دهد حین سفر بر روی ماه در داخل خودرو کار و زندگی نمایند.

تاکائو ساتو سرپرست پروژه لونار کروزر در تویوتا می گوید:این وسیله نقلیه مبتنی بر این ایده است که مردم غذا می خورند، کار می نمایند می خوابند و با دیگران با خیال راحت در خودرو ها ارتباط برقرار می نمایند و همین کار را می توان در فضای بیرون از خودرو نیز انجام داد. ما فضا را منطقه ای برای دگرگونی خود در هر قرن می بینیم. با رفتن به فضا، ممکن است بتوانیم ارتباطات راه دور و سایر فناوری هایی را توسعه دهیم که برای زندگی انسان ارزشمند است.

برد کلی سفر بر روی سطح ماه به وسیله این خودرو بیش از 10 هزار کیلومتر خواهد بود.

منبع: فرارو

به "خودروی ماه نورد تویوتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی ماه نورد تویوتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید