تعبیر خواب برف - دیدن برف در خواب چه تعبیری دارد؟

به گزارش وبلاگ موبایلستان، تعبیر خواب برف می تواند به احساسات ابراز نشده و عواطف سرد و منجمد بیننده خواب اشاره داشته باشد. دیدن برف در خواب شاید نشانه ای از حس تنهایی و غفلت صاحب خواب نیز باشد.

تعبیر خواب برف - دیدن برف در خواب چه تعبیری دارد؟

وبلاگ موبایلستان | سرویس سرگرمی - بر حسب واکنش احساسی شما، برف می تواند تصویری از سردی عاطفی یا سرد مزاجی، پاکی یا زیبایی باشد. شرایط آب و هوایی که در رویا مشاهده می کنید، استعاره ای از شرایط فکری شماست. هوای سرد و برفی می تواند اشاره به ذهنی سرد یا اندوهگین داشته باشد. ذهنی که حقایق زیادی را درک ننموده و ممکن است از او پنهان مانده باشد. خوانندگان گرامی برای آگاهی از فضای کلی خواب ها و رویاهای خود می توانند به صفحه اصلی رجوع نمایند.

برای مشاهده تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا، حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید: تعبیر خواب

گزیده آنچه در این مطلب می بینید:
  • تعبیر خواب برف
  • تعبیر خواب برف به روایت امام صادق
  • تعبیر خواب برف و کولاک
  • تعبیر خواب برف و بوران
  • تعبیر خواب برف بازی
  • تعبیر خواب برف آب شده

تعبیر خواب برف

به تعبیر معبرین غربی:

  • دیدن برف در خواب بیانگر شروعی تازه و یا پاکسازی بخشی از زندگی شماست. در واقع برف نشان دهنده احساس جدیدی از امنیت، شانس دوباره و یا تجربه چیزی که در حال خاتمه یافتن است. هم چنین برف می تواند سمبل صلح معنوی و آرامش باشد.
  • از جنبه منفی برف بازتاب تجربه پاکسازی شدید و سرد است. شروعی جدید همراه با احساسی ناخوشایند، بدین صورت که دارید تنبیه می شوید (انزوای عاطفی) احساس سرما می تواند نمادی از حس یک شانه سرد، یک شکست، جدایی و ... باشد. بارش برف نمایانگر موانعی است که در حال انحلال است.

کارل کوستاو یونگ:

  • دیدن برف در خوابتان بیانگر موانع، احساسات ابراز نشده و احساسات سرد و منجمد است. شما احتیاج دارید که این احساسات و موانع را آزاد نموده و ابراز کنید. تعبیر دیگر این است که برف به این معنی است که شما حس بی تفاوتی، تنهایی و غفلت می کنید. اگر برف آب می شود، بیانگر این است که شما احساساتی که سرکوب نموده اید را تایید نموده و آزاد می کنید. شما بر ترس ها و موانع خود غلبه می کنید. اگر شما در برف رانندگی می کنید، پس به این معنی است که احتیاج دارید احتیاط بیشتری در خصوص اینکه چگونه به سمت اهدافتان پیش می روید داشته باشید.
  • خواب دیدن اینکه شما چیزی در برف پیدا می کنید بیانگر این است که ظرفیت، توانایی و استعدادهای بکرتان را کشف می کنید و بدان دسترسی می یابید. شما استعداد و توانایی نهفته درون خودتان را کشف می کنید. ممکن است به این اشاره داشته باشد که احتیاج به بخشش وجود دارد.
  • دیدن دانه برف در خوابتان بیانگر خلوص و کمال است. بیانگر فردیت و یگانگی شماست.

ابراهیم کرمانی گوید: برف به خواب دیدن در سردسیر، دلیل بر خیر و نیکی کند و در گرراستا، دلیل بر غم و اندوه و قحط است. اگر بیند برف به وقت خود می خورد، بهتر از آن است که بی وقت بود.

یوسف نبی علیه السلام گوید: دیدن برف عذاب و فتنه بود.

آنلی بیتون می گوید: دیدن برف در خواب، نشانه آن است که در آینده مصیبت یا بدبختی برایتان روی نخواهد داد.

محمد بن سیرین گوید: برف به خواب دیدن، غم و اندوه و عذاب است، مگر اندکی دیده بود. اگر در زمستان برف بیند، یا به جایگاهی که پیوسته در انجا برف است، دلیل که اهل آن موضع را غم و اندوه رسد.

لوک اویتنهاو می گوید:

  • بارش برف: سستی زود گذر
  • برف در کوهستان: قبل از رسیدن به اهدافتان باید مسائل زیادی را فائق شوید

برف نماد چیست؟

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: برف در خواب غم و اندوه است. روزهایی که برف می بارد هوا گرفته ابر و مه غلیظ آسمان را پوشانده آمد و رفت و معاشرت کم می شود و بیشتر مردم اگر سر کار نباشند وقت خود را در خانه و در کنار آتش می گذرانند. در این حالت انسان غمگین می شود. همین حالت در خواب هست با این تفاوت که غمگین هست و آنگاه خواب برف می بیند زمینه غم در روح و ضمیر او وجود دارد و با این زمینه چون می خوابد برف در خواب می بیند.

اگر در خواب بارش برف را ببینید، به این معنا است که باید در انتظار اخبار خوش باشید.

تعبیر خواب برف به روایت امام صادق

حضرت امام جعفر صادق فرماید:

دیدن برف به خواب بر شش وجه است.

  1. رزق و روزی
  2. زندگانی
  3. مال بسیار و ارزانی نرخ ها
  4. لشگر بسیار
  5. بیماری
  6. غم و اندوه

اگر بیند در تابستان برف جمع می کرد، دلیل که مال بسیار و حلال جمع کند.

اگر به زمستان جمع می کرد، دلیل که به عیش خوش گذراند و منفعت بسیار یابد.

تعبیر خواب برف و کولاک

آنلی بیتون می گوید: اگر خواب ببینید میان طوفان و برف راه می روید، نشانه آن است که در اثر شکست و نرسیدن به آرزویی که سال ها خواهان آن بودید، نومید و اندوهگین خواهید شد.

به تعبیر سایر معبرین غربی دیدن برف و کولاک در خواب نشانه آن است که در حال حاضر این احساس را دارید که همه چیز مشکل و غیر قابل حل است. اگر دیدید که طوفان به خطوط برق، خانه ها و درختان آسیب رساند، بازتابی از احساس شما در زندگی است. در کولاک ایستادن و به نوعی مقابله کردن با آن نیز به این معناست که شما سعی می کنید کنترل زندگی خود را به دست آورید تا روی عادات خود در زندگی متمرکز شوید.

تعبیر خواب برف و بوران

به تعبیر معبرین غربی دیدن برف و بوران در خواب نشانه ای از وجود اضطراب و آشوب در روابط اجتماعی شماست. جایی که ممکن است به خاطر یک اشتباه مورد سرزش قرار گیرید و هیچ کس دیگر آن تقصیر را گردن نگیرد. همچنین ممکن است شما شاهد سرزنش دیگران باشید که در این صورت از این معرکه پیروز بیرون می آیید.

تعبیر خواب برف و بهمن

به بیان بعضی معبرین غربی مشاهده بهمن در خواب بیانگر آن است که به طور کامل درگیری کاری خواهید شد. مشاهده این خواب همچنین می تواند نشانگر دلسردی و ناامیدی در برابر اقداماتی باشد که موجب می شوند در زندگی آسیب پذیر باشید.

در واقع این رویا به شما گوشزد می نماید که هنگام تغییر، احساسات شما بسیار آسیب پذیر خواهند بود. روش خود را در زندگی تغییر دهید و اطمینان پیدا کنید که با دیگران همانگونه رفتار می کنید که آن ها با شما رفتار می نمایند.

تعبیر خواب برف بازی

آنلی بیتون:

  • اگر دختری خواب ببیند بر برف ها سورتمه سواری می نماید، نشانه آن است که برای پذیرفتن خواستگار خود با مخالفت هایی بسیار روبرو می شود.
  • اگر خواب ببینید با دیگران برف بازی می کنید، علامت آن است که پیرامون موضوع شرم آوری داوری خواهید کرد. اگر قضاوت شما بر پایه درستی پایدار نباشد، یقیناً شکست خواهید خورد.

کارل یونگ:

خواب دیدن اینکه در برف بازی می کنید بیانگر این است که احتیاج دارید زمانی را برای شادی و آرامش بگذارید. تعبیر دیگر این است که خواب به این معنی است که شما احتیاج دارید از فرصت هایی که ایجاد می شود بهره ببرید و اگر نه این فرصت ها ناپدید خواهند شد.

به تعبیر معبرین دیگر، تعبیر خواب بازی کردن در برف نشان دهنده لذت و تفریح پس از یک تجربه مشکل ساز است. همچنین این رویا نشانه این است که شما از یک فرصت استفاده می کنید.

تعبیر خواب برف آب شده

بیتون: اگر خواب ببینید برف ها آب می شوند، نشانه آن است که دلهره شما مبدل به شادمانی می شود.

تعبیر خواب برف در تابستان

مطیعی تهرانی: اگر ببیند که در تابستان برف جمع می نماید بیان نماینده یک غنیمت است و غنیمت چیزی است که رایگان و بی زحمت به دست شما برسد. این خواب به بیننده می گوید که سودی از جایی نصیب او می شود که انتظارش را ندارد.

تعبیر خواب برف در زمستان

منوچهر مطیعی: اگر در زمستان دیدید که برف پارو می نماید و برف را دور می ریزد کسالت و غم و اندوه را از خود می زداید. بیرون بردن برف از خانه نیز دور کردن غم خانوادگی است. از کرمانی نقل است که برف در سردسیر خیر و برکت است و در گرراستا غم و اندوه.

تعبیر خواب آدم برفی

لوک اویتنهاو: آدم برفی: عشق ریاکارانه؛ احساسات

لیلا برایت: مشاهده آدم برفی در خواب، بیانگر آن است که برای مدتی روابطی سرد و بی تفاوت با دیگران خواهید داشت.

تعبیر خواب برف خوردن

آنلی بیتون می گوید: برف خوردن در خواب، نشانه آن است که به ایده آل های خود دست نخواهید یافت.

تعبیر خواب بارش برف در مکانی نامعلوم

مطیعی تهرانی می گوید: عموم معبران برف را غم و اندوه و کسالت تعبیر نموده اند و فقط این می ماند که برف را چگونه و کجا ببینیم. اگر در خواب ببینید جایی برف می بارد که آنجا را نمی شناسید ابن سیرین نوشته برای صاحب آن جا و مکان غمی می رسد ولی این خواب گویای بیم از غم و اندوهی است که نمی دانید عامل آن چیست. اما هست و در روزهای آینده نیز با شما همراه خواهد بود.

تعبیر خواب برف از دیدگاه کتاب سرزمین رویاها

درکتاب سرزمین رویاها آمده است:

  • هوای برفی: دوران بسیار خوش در آینده
  • زمین پوشیده از برف: خوشبختی
  • برف کثیف: ناکامی و کسالت

به تعبیر تونی کریسپ:

هوای برفی می تواند به شرایطی اشاره داشته باشد که دیگر توانایی رسیدن به مدارک و شواهد بیشتری را ندارید و احساس می کنید که بسیاری از پرسش های ذهنی شما بی جواب مانده است. این پرسش های بی جواب، ممکن است در شما نوعی ناامیدی ایجاد نموده باشد. ممکن است هم اکنون احساس کنید که باید دوره ای طولانی صبر نموده و از کوشش دست بکشید.

سمبل برف پیامی از جانب ناخودآگاه شماست مبنی بر این که از پیدا کردن جواب سوال های خود ناامید نشوید. فضای به وجود آمده می تواند به دلیل دست کشیدن از کوشش به وجود آمده باشد. ممکن است راه های زیادی برای رسیدن به مدارک و منابع مناسب وجود داشته باشد که در حال حاضر از آن ها بی اطلاع باشید. این رویا از شما می خواهد تا از غرایز پنهان خود برای دوام آوردن و حرکت دوباره و رسیدن به اهداف خود بهره ببرید.

این خواب از شما می خواهد تا جسارت بیشتری به خرج داده و رسیدن به جواب پرسش های به وجود آمده را حق خود بدانید و به راحتی تسلیم نشوید. شما می توانید با استفاده از نیرو های درونی خود، در برابر شرایط موجود مقاومت نموده و به پیش بروید. ممکن است در این زمان احساس کنید که شرایط و جهان به ضرر شماست و در حال متوقف کردن شما می باشند. به طور مثال فردی که احساس می نماید در محیط شغلی، قربانی انسان های خودخواه و دروغ گو شده است و نمی تواند حقوق خود را به راحتی مطالبه کند. این رویا از شما می خواهد تا در مقابل این اشخاص سکوت ننموده و آن ها را به چالش بکشید. این حق شماست که درباره حقوق طبیعی خود با دیگران صحبت کنید و به این معنا نیست که به آن ها آسیبی برسانید. ممکن است دیگران متوجه سکوت شما نشده و در حال حاضر به آن بی توجه باشند. پس شاید زمان آن باشد که صحبت کنید.

هوای برفی می تواند به ذهنی ناامید اشاره داشته باشد. ذهنی که احساس می نماید جست و جو درباره حقیقت زندگی، بی فایده شده است و دیگر قدرت و منابع لازم را در اختیار ندارد. این رویا به شما می گوید که تنها ممکن است برای مدتی دچار خستگی فکری شده باشید. ناراحتی درونی خود را شناخته و پرسش هایی که در طول روز به ذهنتان خطور می نماید را سرکوب نکنید. اجازه دهید با این پرسش ها راهنمایی شده و به سمت منابع جدید بروید. انعطاف پذیری در این زمان می تواند شما را به راستا های با ارزش تری راهنمایی کند.

منبع: setare.com

به "تعبیر خواب برف - دیدن برف در خواب چه تعبیری دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب برف - دیدن برف در خواب چه تعبیری دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید