اخبار اقتصادی

مداخله دولت انگلیس برای مقابله با تبلیغات قلابی شبکه های اجتماعی

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، دولت انگلیس می گوید شبکه های اجتماعی بزرگ مانند توئیتر، فیس بوک و گوگل و نیز سایر پلتفرم های آنلاین باید آگهی هایی را که با هدف دریافت پول از کاربران منتشر شده و خدماتی به افراد ارائه نمی نمایند را مسدود نمایند.

21 اردیبهشت 1401

شهرک صنایع دستی در شهرستان دالاهو ایجاد می گردد

معاون هماهنگی امور مالی استانداری کرمانشاه گفت: با توجه به پتانسیل بالای شهرستان دالاهو در بخش صنایع دستی، ایجاد شهرک صنایع دستی در مکان مناسب از اولویت های در دست اقدام برای این شهرستان است.

19 اردیبهشت 1401

ارز 4200 تومانی برای تهیه ⁧‫دارو‬⁩ و ⁧‫گندم‬⁩ حذف نخواهد شد

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که قطعا ارز 4200 تومانی برای تهیه ⁧‫دارو‬⁩ و ⁧‫گندم‬⁩ در سال 1401 حذف نخواهد شد.

15 اردیبهشت 1401

مسائل خود را در فرایند دریافت کارت سوخت با ما به اشتراک بگذارید

اگر در فرایند دریافت کارت سوخت دچار مشکل شده اید، در انتهای این خبر در قسمت نظرات، مشکل خود را ثبت کنید.

13 اردیبهشت 1401

چگونه ستون های زندگی را محکم کنیم؟

آیا اخیراً فرصت نموده اید به جایگاه و موقعیت خودتان در زندگی فکر کنید تا ببینید به آرزوهایتان دست یافته اید؟ هر انسانی اولویت ها و نقاط عطف خاص خودش را دارد که خواستار رسیدن به آنهاست. ما این اهداف را ستون های زندگی می نامیم.

12 اردیبهشت 1401

این 8 زن مجذوب کننده هووی هم هستند ! ، یک شوهر زیر سقف یک خانه

مردی در تایلند 8 زن دارد که همگی باهم در یک خانه زندگی می نمایند.

6 اردیبهشت 1401

محصولات تبلیغاتی چاپی چقدر در بازار تاثیر دارند؟

محصولات تبلیغاتی چاپی مانند تقویم رومیزی و غیره همواره هدایای تبلیغاتی ساده ای بوده اند که به وسیله یک شرکت برای تبلیغ یک محصول یا خدمات استفاده می شوند. آن ها را به عنوان یک یادگاری کوچک در نظر بگیرید که می توانید روی میز خود بگذارید تا شرکتی را که آن...

5 اردیبهشت 1401

کاهش مالیات بر ارزش افزوده هتل های چند ستاره

مالیات بر ارزش افزوده هتل های چند ستاره کاهش خواهد یافت.

4 اردیبهشت 1401

مجلس رقم ارز ترجیحی را افزایش می دهد؟

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: کمیسیون تلفیق 9 میلیارد دلار اعتبار برای ارز ترجیحی در سال آینده در نظر گرفته، اما این احتمال که این رقم در صحن علنی افزایش یابد زیاد است.

2 اردیبهشت 1401

تحریم های تازه ژاپن علیه روسیه

نخست وزیر ژاپن گفت که توکیو در حال وضع تحریم هایی تازه علیه روسیه است.

30 فروردین 1401

پایش 1000 واحد فروش محصولات کشاورزی سوادکوه، تخلف 80 واحد

خبرگزاری خبرنگاران- مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه گفت: 3 ماه گذشته یک هزار مورد بازرسی و پایش از واحدهای اقتصادی و خرده فروشی ها در این شهرستان صورت گرفت و برای 80 واحد متخلف پرونده تعزیراتی تشکیل شد .

28 فروردین 1401

شهرهای میزبان ایران در جام جهانی 2018

شهرهای میزبان ایران در جام جهانیبازی های جام جهانی یک رویداد مهم و خاطره ساز برای همه است بویژه که این بازی ها و مسابقات را از نزدیک تماشا کنید و برای از نزدیک تماشا آن و حضور در این رویداد تاریخی که هر چهار سال یک بار رخ می دهد به شهرها و کشور برگزار کننده...

26 فروردین 1401

هزینه سفر به جامائیکا چقدر است؟

جامائیکا، جزیره ای در آب های کارائیب، پر از فرهنگ های متنوع و ماجراجویی های هیجان انگیز است. در این مقاله درباره هزینه سفر به این کشور دیدنی می خوانید.

25 فروردین 1401

حقوق جالب ژستد در استقلال؛ دقیقه ای 5 میلیون و 700 هزار تومان

رودی ژستد مهاجم 33 ساله تیم استقلال که 73 روز پیش در تاریخ هشتم آبان ماه امسال سرانجام پس از کش و قوس های زیاد بین باشگاه استقلال و تیم یونانی قبلی این مهاجم (پانایتولیکوس) به جمع آبی پوشان استقلال پیوست با قراردادی 480 هزار دلاری (با مجموع آپشن ها) به جمع...

22 فروردین 1401

مواردی که هتل محل اقامتتان به شما نخواهد گفت (بخش اول)

نکاتی که هتل ها به شما نمی گویندرجوع به میز رزرواسیون هتل و پر نمودن فرم های مربوطه، هیچگاه آسان نیست، پس چرا گاهی اوقات می خواهید که چنین لحظه مضطربی را در زمانیکه مقابل این سرویس قرار می گیرید تا اطلاعات مربوطه را تکمیل کنید، تجریه نمایید؟ علت پر...

12 اسفند 1400

عکاسی هیجان انگیز از حباب های در حال انفجار

با عکاسی از حباب های درحال انفجار، خود را درگیر چالشی پرسرعت کنید!من همواره عاشق ایده عکاسی به عنوان راهی برای غلبه بر زمان و ثبت لحظه ای جاودان بوده ام. با ثابت کردن زمان با این روش، یک عکس می تواند تصویری را به نمایش بگذارد که امکان دیدنش در حالت عادی...

7 اسفند 1400

سهم 2هزار و 800 میلیاردی دولت در پروژه های مشارکتی با خیرین

خبرنگاران/همدان رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به لایحه بودجه سال 1401 گفت: در لایحه بودجه 1401برای این سازمان در پیوست یک قانون بودجه، پنج هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار دیده شده که از این اندازه 2هزار و 800میلیارد آن سهم دولت در پروژه...

7 اسفند 1400

هشدار AFC به 70 باشگاه

کنفدراسیون فوتبال آسیا به 70 باشگاه برای لغو مجوز حرفه ای و حذف از لیگ قهرمانان آسیا هشدار داده است.

6 اسفند 1400

طراحی 40 پلت فرم دیجیتال در راستای توسعه آموزش مجازی

چند سالی است که مدلی نوین از آموزش در جهان پیشرفته است. آموزش مبتنی بر فناوری های ارتباطات و اطلاعات که در روزهای شیوع کرونا و دیگر بحران های جهانی، اجازه تعطیلی به آموزش را نداد.

1 اسفند 1400

دیپلماسی علمی یکی از برنامه های مهم وزارت علوم است

به گزارش خبرنگاران، هاشم داداش پور در آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه جیرفت اضافه کرد: دانشگاه های کشور در زمینه دیپلماسی علمی با همگرایی و فراوری علم دانش بنیان نسبت به رشد و تعالی علمی کوشش نمایند.

29 بهمن 1400
تعداد: (222)