مواردی که هتل محل اقامتتان به شما نخواهد گفت (بخش اول)

به گزارش وبلاگ موبایلستان، نکاتی که هتل ها به شما نمی گویند

رجوع به میز رزرواسیون هتل و پر نمودن فرم های مربوطه، هیچگاه آسان نیست، پس چرا گاهی اوقات می خواهید که چنین لحظه مضطربی را در زمانیکه مقابل این سرویس قرار می گیرید تا اطلاعات مربوطه را تکمیل کنید، تجریه نمایید؟ علت پر نمودن این گونه فرم ها این است که ما اطمینان داریم، پرسنل هتل بیشتر از خود ما مطلع هستند که چه چیزهایی موجبات نارضایتی و آزارمان را فراهم می آورد. بیشتر هتل ها و پرسنل آنها خواهان اقامت خوبی برای شما هستند، اما این بدین معنی نیست که آنها به شما اجازه ورود به هر مکانی را بدهند؛ به طوری که به دقت نمایشگر کامپیوتری سیستم رزرواسیون را رصد نموده و کلیدهای پلاستیکی در ها را رمزدار می نمایند. با خبرنگاران همراه باشید تا در زیر به بعضی از مواردی که هتل تان به شما نخواهد گفت و یا شاید نمی خواهد که بدانید، اشاره می کنیم.

مواردی که هتل محل اقامتتان به شما نخواهد گفت (بخش اول)

1. اگر شما یک اتاق مقرون به صرفه قیمت را رزرو کردید، اتاق مقرون به صرفهی را بدست می آورید

در حال حاضر که هتل ها برخوردار از یک سیستم رزرواسیون اتوماتیک هستند، فرد متصدی کاملا آگاه است که شما چه اتاقی را رزرو کرده اید، چه اندازه هزینه کرده اید و چه امکانات و تسهیلاتی به شما اختصاص یافته است و احتمالاً دستورالعمل هایی وجود دارد در خصوص اینکه چه کارهایی زمانیکه اتاق هایی با نرخ بسیار پایین رزرو شده اند، باید انجام گیرد. بنابراین، چنانچه اتاقی با نازلترین قیمت بنام شما رزرو شده باشد، نباید از این اتاق، انتظار برترین منظره را داشته باشید.

2. آنها آگاهند که کدام اتاق ها، برترین انتخاب هستند

هنگام تکمیل فرم های اقامت، مسئول سیستم رزرو، اتاقی را برای شما انتخاب می کند و این فرد کاملا آگاه است که آیا این اتاق، اتاق خوبی است یا خیر. پرسنل هتل از بزرگ یا کوچک بودن اتاق ها و فاصله آنها تا آسانسور، روشنایی، منظره خوب یا بد و پر سر و صدا بودن آنها کاملا آگاه هستند. با این حال، پرسنل هتل ممکن است درباره مسائلی مثل کنترل های بدون باتری یا یک قهوه ساز خراب، اطلاعی نداشته باشند چراکه اغلب اوقات این مسائل از سوی مهمانان قبلی هتل گزارش می شود. پس اگر چیز معین و معینی را می خواهید، می توانید مودبانه آن را درخواست کنید چراکه ممکن است سیستم رزرواسیون ابتدای امر بخوبی از این مشکل باخبر باشد.

3. نبود اتاق خالی ممکن است صحت نداشته باشد

تنها مسئولین سیستم رزرواسیون از موجودی دقیق و بروز اتاق های هتل آگاه هستند، چرا که آنها از آخرین اتاق های لغو شده هتل آگاه بوده و می دانند که بعضی از اتاق های خاص به هر دلیلی در لیست اتاق های قابل رزرو در سیستم رزرواسیون وجود ندارند. سیستم های رزرواسیون متمرکز چه به صورت آنلاین و چه غیر آن، اغلب اطلاعات بروز شده یکسانی ندارند. چنانچه هیچ روش رزرواسیونی درست کار نکند، رزرواسیون هتل اغلب اوقات با شماره گیری و تماس مستقیم صورت می گیرد.

4. پرسنل هتل اغلب برای کار خود دستمزد کافی دریافت نمی نمایند

وقتی افسرده و خسته هستید و یا به چیزی احتیاج دارید، بسیار مفید است بیاد داشته باشید که پرسنل هتل برای بعضی از امور دستمزد کافی دریافت نمی نمایند و مدیران آنها همواره در حال رصد مسئولیت های آنان هستند و به این ترتیب، این پرسنل فقط کوشش می نمایند که با موفقیت شیفت کاری خود تحویل دهند. آنها سعی ندارند که برای شما مسئله ای ایجاد شود، اقامتتان از بین برود یا با شما همانند یک پادشاه رفتار نمایند، آنها فقط در حال اجرا کار هستند.

منبع: الی گشت

به "مواردی که هتل محل اقامتتان به شما نخواهد گفت (بخش اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مواردی که هتل محل اقامتتان به شما نخواهد گفت (بخش اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید