موبایل، تبلت و گجت ها

قابلیت مخفی اپل واچ نام موسیقی در حال پخش را به شما می گوید

اگر از ساعت های هوشمند اپل واچ استفاده می کنید باید بدانید گجت شما از قابلیت بسیار خوبی بهره می برد که باعث می گردد به یاری آن بتوانید نام موسیقی در حال پخش را پیدا کنید.

22 اردیبهشت 1401

دیپ فیوژن یا فناوری پردازش تصویر اپل چیست و چگونه کار می کند؟

دیپ فیوژن (Deep Fusion) یک سیستم پردازش تصویر است که اپل اولین با آیفون های 11 معرفی کرد و اینجا می خواهیم درباره نحوه عملکردش صحبت کنیم.

20 اردیبهشت 1401

ترافیک سنگین در جاده های شمال

ترافیک هم اکنون در محور های هراز و کندوان سنگین است.

15 اردیبهشت 1401

یوهانا دیویدسون؛ رکورد اسکی سواری انفرادی در قطب جنوب را شکست

یوهانا دیویدسون، پرستاری سوئدی است که پیروز شد فاصله Hercules Inlet در جنوبگان غربی تا قطب جنوب را اسکی کند و رکورد سریع ترین زن جهان در اسکی سواری انفرادی را بشکند.

26 فروردین 1401

طرح فیبر نوری استان خوزستان تا خاتمه سال آینده تکمیل خواهد شد

خبرگزاری خبرنگاران- استاندار خوزستان گفت: بخشی از طرح های آب شهری آب روستایی و جاده های شهرستان های مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل معین تکلیف شد و بزودی شاهد افتتاح آنها خواهیم بود.

14 اسفند 1400

گوشی های کوچک در سال 2022 احتمالا بیشتر جلب توجه می نمایند

با توجه به گزارش های مختلف، به نظر می رسد شرکت های سازنده گوشی های اندرویدی قرار است در سال 2022 توجه بیشتری به گوشی های کوچک داشته باشند.

28 بهمن 1400

چین در پی تبدیل شدن به ابرقدرت فناوری دنیا

دولت چین در کوشش است تا وابستگی خود را به واردات ریزپردازنده ها کاهش داده و به ابرقدرت فناوری دنیا تبدیل گردد.

14 بهمن 1400

مرکز آموزش تعمیرات موبایل

بازار تعمیرات موبایل یکی از برترین و پر عایدی ترین در بین کسب و کارهای مختلف است.

2 بهمن 1400

Vivo Y76s 5G، هر آنچه که از یک گوشی انتظار دارید

چندی پیش پیش کمپانی Vivo گوشی هوشمند خود با نام Vivo Y76s 5G را در چین با مشخصاتی مانند چیپست Dimensity 810، دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی و شارژ سریع 44 واتی معرفی کرد. این محصول نو در حالی که دارای دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی است، از تراشه Dimensity 700 بهره می برد که ضعیف تر...

19 دی 1400

جدیدترین تسهیلات ایرانسل برای خرید آنلاین سیم کارت اعلام شد

هزینۀ ارسال سیمکارت های خریداری شده از فروشگاه آنلاین ایرانسل، رایگان محاسبه می گردد.

7 دی 1400

پروتکل های نو سفرهای جاده ای

مدیرکل حمل ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای جزییات پروتکل های نو در سفرهای جاده ای مانند افزایش ظرفیت پذیرش 80 درصدی مسافر، داشتن کارت واکسن یا تست منفی PCR و غیره را اعلام کرد.

15 آذر 1400

چند نکته درباره قطعی اینترنت همراه و ضریب نفوذ بالای آن

1. حدود 10 روز است که اینترنت همراه در کشور قطع است. گرچه از ظهر دیروز به مرور اینترنت پهن باند ثابت و سرویس های ADSL به شبکه اینترنت جهانی متصل شدند، اما عمده کاربران اینترنت در ایران در انتظار وصل شدن سرویس اینترنت پهن باند سیار یا اینترنت همراه خود هستند.

28 آبان 1400

کارت واکسن کرونا، کلید در های بسته مدارس حمیدیه

فرماندار حمیدیه بر ارائه کارت واکسیناسیون کرونا برای حضور دانش آموزان در مدارس با رعایت شیوه نامه های بهداشتی تاکید نمود.

23 آبان 1400

ایرانسل فروش گوشی ایرانی ویرا V5 را با قیمت 3 میلیون تومان و 60 گیگابایت اینترنت رایگان شروع کرد

ایرانسل بی سروصدا و چراغ خاموش فروش گوشی ایرانی ویرا V5 را روی خود شروع نموده است.

2 شهریور 1400

گلکسی نوت 21 احتمالا آخرین گوشی سری نوت سامسونگ خواهد بود

طبق جدیدترین خبرهای منتشر شده پیرامون سری گلکسی نوت سامسونگ، گویا غول کره ای میخواهد بازنشستگی این سری محبوب را بعد از معرفی گلکسی نوت 21 اعلام کند.

28 مرداد 1400

گردشگری بدره نیازمند زیرساخت است

وجود کبیرکوه و روخانه سیمره باعث خلق جاذبه های طبیعی بسیار زیبایی در شهرستان بدره در جنوب استان ایلام شده، شهرستانی که حالا به واسطه بعضی از جاذبه های طبیعی مورد استقبال گردشگران خارجی هم قرار می گیرد.

27 مرداد 1400

14 روش عالی برای ساختن خانه ای آرام و بی استرس

خانه و محل زندگی نقش مهمی در خلق وخو و شرایط روانی دارد. شاید باور نکنید ولی خانه ای نامرتب می تواند استرس و اضطراب را بیشتر کند. خانه ای که در آن بتوانید احساس آرامش کنید و استرس های زندگی روزمره را به فراموش بسپارید ویژگی هایی دارد که در ادامه به آن اشاره...

9 مرداد 1400

با 6 گام سالم، در خواب وزن کم کنید

ایرنا/ شاید کمی عجیب به نظر برسد اما بر اساس تحقیقات تازه دانشگاه هاروارد، خواب می تواند بر روی وزن شما تاثیر داشته باشد.

30 تیر 1400

تشخیص کرونا در 1 ثانیه!

خبرگزاری خبرنگاران- محققان دانشگاه فلوریدا و دانشگاه ملی چایو تانگ تایوان پیروز به فراوری دستگاه میکروسیالی شده اند که می تواند پروتئین کروناویروس سندرم حاد تنفسی 2 یک نمونه بزاق را ظرف یک ثانیه تشخیص دهد.

27 خرداد 1400

خبرنگاران آموزش و پرورش تالش 420 تبلت دانش آموزی تهیه کرد

آستارا - خبرنگاران - مدیر آموزش و پرورش شهرستان تالش گفت: 420 تبلت با مشارکت خیران و از محل منابع دولتی برای تحصیل دانش آموزان در فضای مجازی تهیه و تحویل داده شده است و این شهرستان، بالاترین میزان تامین این وسیله را در استان دارد.

24 اردیبهشت 1400
تعداد: (53)