موسیقی

قابلیت مخفی اپل واچ نام موسیقی در حال پخش را به شما می گوید

اگر از ساعت های هوشمند اپل واچ استفاده می کنید باید بدانید گجت شما از قابلیت بسیار خوبی بهره می برد که باعث می گردد به یاری آن بتوانید نام موسیقی در حال پخش را پیدا کنید.

22 اردیبهشت 1401

کافه گردی: کافه فردوسی؛ کافه ای سنتی در قلب شیراز

در این قسمت از گزارش های کافه گردی به سراغ کافه فردوسی، کافه ای در مرکز شهر شیراز رفته ایم. با خبرنگاران همراه شوید تا شما را با حس و حال این کافه زیبا آشنا کنیم.

7 اردیبهشت 1401

هزینه سفر به جامائیکا چقدر است؟

جامائیکا، جزیره ای در آب های کارائیب، پر از فرهنگ های متنوع و ماجراجویی های هیجان انگیز است. در این مقاله درباره هزینه سفر به این کشور دیدنی می خوانید.

25 فروردین 1401

شعر دهه هفتاد بیراهه بود، شعر کریمی شعر گره هاست

به گزارش خبرنگاران ، نشست نقد و آنالیز مجموعه شعرهای باعاطفه های قرن مفرغ و فروتن، به وقتِ اسطوره شدن، سروده فرزاد کریمی در سالن کنفرانس کاخ ـ موزه ظروف سلطنتی از مجموعه تاریخی ـ فرهنگی سعدآباد و با حضور جمع زیادی از علاقه مندان به شعر و ادب فارسی برگزار...

16 دی 1400

تمجید از آذرتاش آذرنوش

موسی بیدج در نوشتاری از آذرتاش آذرنوش، نویسنده و محقق فقید زبان و ادبیات عرب نوشته است.

4 آبان 1400

14 روش عالی برای ساختن خانه ای آرام و بی استرس

خانه و محل زندگی نقش مهمی در خلق وخو و شرایط روانی دارد. شاید باور نکنید ولی خانه ای نامرتب می تواند استرس و اضطراب را بیشتر کند. خانه ای که در آن بتوانید احساس آرامش کنید و استرس های زندگی روزمره را به فراموش بسپارید ویژگی هایی دارد که در ادامه به آن اشاره...

9 مرداد 1400

صدرالدین زاهد: حرکت های فرهنگی ما منقطع هستند و ادامه نمی یابند

تهران (پانا) - در ادامه سلسله نشست های بندباز، تاملاتى درباره تئاتر ایران، که به همت معاونت هنری خانه هنرمندان ایران برگزار می شود، احسان زیورعالم پژوهشگر تئاتر شنبه 1 خرداد با صدرالدین زاهد بازیگر، مترجم و کارگردان به مصاحبه نشست.

5 مرداد 1400

صداوسیما هم ناقض حق انتشار و هم مصرف کننده موسیقی است

تهران (پانا) - در ششمین لایو آهنگ با موضوع حق نشر در موسیقی درباره چالش های پیش روی این هنر برای حفظ حقوق مولفان و اهمیت حمایت اهالی موسیقی از یکدیگر گفت و گو شد.

5 مرداد 1400

آیا نویسنده و مترجم باید هویت همگون داشته باشند؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیویورک ریویو - چقدر باید به هویت یک مترجم اهمیت بدهیم؟ سال هاست که محققان مطالعات ترجمه خواستار بیشتر دیده شدن مترجمان هستند. کتاب مهم لارنس وِنوتی، نامرئی بودن مترجم (1995) استدلال می کند روال نادیده دریافت هویت مترجم، تا...

6 خرداد 1400

کاهش 50 درصدی مخازن زباله در پایتخت خبرنگاران

معاون شهردار تهران با اشاره به معضل زباله گردی گفت: تا خرداد 1400 ضمن ساماندهی مخازن زباله میزان آن ها در سطح شهر به 50 درصد کاهش می یابد.

15 فروردین 1400

167 تک آهنگ و یک آلبوم مجوز نشر گرفتند

تهران (پانا) - دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته گذشته مجوز 167 تک آهنگ و یک آلبوم را صادر نموده است.

13 دی 1399

ارشاد به انجمن های موسیقی چقدر پول داد؟

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب تفاهم نامه ای با ادارات کل ارشاد استان ها، مبلغ 320 میلیون تومان به انجمن های موسیقی اختصاص می دهد.

20 آذر 1399

معاون و کشور در اشغال سینمایی های آخر هفته شبکه چهار

تهران (پانا) - فیلم سینمایی معاون به نویسندگی و کارگردانی آدام مک کی محصول سال 2018 پنجشنبه 15آبان ساعت 21 پخش می گردد.

13 آذر 1399

به مناسبت سالگرد درگذشت قمرالملوک وزیری

بریده ای از کتاب آوای مهربانی (یادواره قمرالملوک وزیری) - نوشته زهره خالقی

4 مهر 1399

اینجا شیراز؛ میدان معلم، کتابخانه دانش آموز

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در فارس، کتابخانه دانش آموز شیراز در سال 1394 به سازمان دانش آموزی سپرده شد و تا به امروز حدود 4 میلیارد ریال برای تجهیز، حفظ و نگهداری آن هزینه شده است.

29 شهریور 1399

10 واقعیت جالب در مورد اسپانیا

سالانه 76 هزار دانشجوی خارجی برای تحصیل، به دانشگاه های اسپانیا می فرایند تا آینده بهتری برای خود رقم زنند. با این احتساب می توان گفت که اسپانیا یکی از محبوب ترین مقاصد تحصیلی در اروپا است. چنانچه شما هم در انتخاب کشوری اروپایی برای تحصیل، تفریح و لذت...

4 مرداد 1399

سفرنامه یک روزه به لوسرن ، سوئیس

سفرنامه یک روزه به لوسرن، سوئیسدر این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره سفرنامه یک روزه به لوسرن ، سوئیس ،سخن خواهیم گفت.

7 تیر 1399

آشنایی با مزایا و معایب شغل خلبانی!

مزایا و معایب شغل خلبانیاز یک کودک خردسال بگیرید تا یک مرد بزرگسال، اگر از هر کدام از آن ها بپرسید که چه شغلی را دوست دارند بدون شک حتما از خلبانی هم در بین گزینه هایشان نام خواهند برد. خلبانی در تمامی دنیا و در هر زمینه ای یکی از جذاب ترین و جالب توجه ترین...

24 خرداد 1399

خبرنگاران مراکز فرهنگی تا اطلاع ثانوی تعطیل است

تهران-خبرنگاران- با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، سالن های سینما، تاتر، موسیقی، آموزشگاه های آزاد هنری و نمایشگاه های فرهنگی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

12 خرداد 1399

همکاری بنیان مستضعفان با شهرداری در حمایت از دستفروشان، 75 درصد مردم همراه سیاست های ضد کرونایی هستند

حناچی درباره آخرین تمهیدات مدیریت شهری برای مقابله با ویروس کرونا، توضیحاتی داد.

30 اردیبهشت 1399
تعداد: (22)