کافه گردی: کافه فردوسی؛ کافه ای سنتی در قلب شیراز

به گزارش وبلاگ موبایلستان، در این قسمت از گزارش های کافه گردی به سراغ کافه فردوسی، کافه ای در مرکز شهر شیراز رفته ایم. با خبرنگاران همراه شوید تا شما را با حس و حال این کافه زیبا آشنا کنیم.

کافه گردی: کافه فردوسی؛ کافه ای سنتی در قلب شیراز

معرفی

کافه فردوسی یکی از کافه های شناخته شده شهر شیراز است. این کافه در مرکز شهر شیراز و در خیابان زیبا و آرام فردوسی واقع شده است. مشتریان کافه فردوسی هم اندکی با مشتریان دیگر کافه های شیراز متفاوت هستند، این کافه در وب سایت TripAdvisor به عنوان یکی از مکان های پیشنهادی در شیراز ثبت شده و به همین علت علاوه بر افراد محلی، روزانه گردشگران خارجی زیادی هم برای برطرف خستگی و نوشیدن قهوه یا صرف غذا به این کافه می آیند.

طراحی داخلی کافه به سبک قدیمی و سنتی است و ظروفی که در آن ها غذا و نوشیدنی سرو می شوند هم همین شرایط را دارند. ترکیب این دو با محله ای که کافه در آن واقع شده است باعث می گردد حس خوبی به مشتری منتقل گردد. اگر روزی به کافه فردوسی رفتید می توانید این حس خوب را با سفارش دادن یک نوشیدنی محلی شیرازی مثل خیار سکنجبین یا عرقیات شیرازی کامل کنید.

فضای کافه بسیار آرامش بخش است و همواره موسیقی خوبی در کافه پخش می گردد. این به شما یاری می نماید با سفارش دادن یکی از قهوه های معروف این کافه خستگی یک روز پر استرس را از تن خود بیرون کنید.

کشیدن سیگار در محیط داخلی کافه مجاز نیست و محیط بیرون کافه هم خیابان آرام فردوسی است که تقریباً همواره جایی برای پارک کردن نزدیک به کافه در آن پیدا می کنید.

کافه فردوسی کجاست؟

کافه فردوسی در اواسط خیابان فردوسی، در پلاک 194 یا به سبک خود کافه فردوسی کاشی 194 واقع شده است.

چی بخوریم؟

در این کافه انواع قهوه ها، نوشیدنی های خنک و عرقیجات شیرازی و بعلاوه پاستا و سالادهای متنوع سرو می گردد. کافه فردوسی به داشتن قهوه های عالی معروف است و تقریباً تمام دوستداران قهوه راضی از این کافه بیرون می آیند. کیک های خوشمزه این کافه هم همواره تازه هستند زیرا به وسیله خود کارکنان کافه پخته می شوند و بنابراین خیالتان از تازگی آن ها راحت است. سالاد مرغ رنگارنگ و مجذوب کننده کافه فردوسی که در یک سینی مسی برای شما سرو می گردد یکی از پرطرفدارترین و خوشمزه ترین غذاهایی است که می توانید در این کافه سفارش بدهید و از طعم متفاوت آن لذت ببرید.

امکانات

کافه فردوسی به صورت یکسره از ساعت 9:00 تا 23:00 باز است و امکاناتی نظیر کارت خوان، سرویس بهداشتی و جای پارک مناسب دارد. بعلاوه می توانید برای صرف صبحانه هم به این کافه بروید.

جمع بندی

کافه فردوسی کافه ای خوب در رده قیمتی میانه است که فضای کافی برای نشستن حدود 30 نفر دارد. کارکنان کافه گرم و صمیمی هستند و سرویس خوبی به مشتریان ارائه می دهند.

اگر شما هم تجربه ای از رفتن به این کافه دارید آن را با ما و خوانندگان وبلاگ موبایلستان به اشتراک بگذارید.

منبع: کجارو / کجارو

به "کافه گردی: کافه فردوسی؛ کافه ای سنتی در قلب شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه گردی: کافه فردوسی؛ کافه ای سنتی در قلب شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید