رشد 49 هزار واحدی شاخص کل بورس طی مهر ماه امسال

به گزارش وبلاگ موبایلستان، خبرنگاران/خراسان رضوی مدیر بورس اوراق بهادار استان های خراسان رضوی و خراسان شمالی گفت: شاخص کل قیمت تا انتها شهریور ماه امسال یک میلیون و 386 هزار و 451 واحد بود که این شاخص در انتها مهر ماه به یک میلیون و 436 هزار و 357 واحد رسید. بر این اساس این شاخص نسبت به شهریور ماه 3.6 درصد افزایش داشته است.

رشد 49 هزار واحدی شاخص کل بورس طی مهر ماه امسال

مرتضی رحمانی در گفت وگو با وبلاگ موبایلستان در مورد حجم معاملات انجام شده در بورس استان های خراسان رضوی و شمالی در مهر ماه اظهار کرد: حجم معاملات به ثبت رسیده در مهر ماه امسال در بورس اوراق بهادار استان های خراسان رضوی و خراسان شمالی 1021 میلیون سهم به ارزش 8673 میلیارد ریال بوده است.

وی با اشاره به معاملات انجام شده در بورس استان های خراسان رضوی و شمالی اضافه کرد: شاخص کل قیمت تا انتها شهریور ماه امسال یک میلیون و 386 هزار و 451 واحد بود که این شاخص در انتها مهر ماه به یک میلیون و 436 هزار و 357 واحد رسید. بر این اساس این شاخص نسبت به شهریور ماه 3.6 درصد افزایش داشته است.

مدیر بورس اوراق بهادار استان های خراسان رضوی و خراسان شمالی درباره میانه خرید و فروش روزانه سهام عنوان نمود: در مهرماه میانه ارزش خرید و فروش سهام در بورس اوراق بهادار خراسان های رضوی و شمالی حدود 481 هزار و 815 میلیون ریال بود. که این آمار به استناد داده های ایستگاه های معاملاتی کارگزاری هاست و شامل آمار معاملات ایستگاه های بر خط گروهی، معاملات آنلاین، دفاتر پذیرش و نمایندگی ها نیست.

رحمانی بعلاوه درباره تعداد کاگزاری های معاملاتی فعال در مهر ماه در دو استان خراسان رضوی و شمالی اعلام کرد: طی مهر ماه امسال 255 کارگزاری در خراسان رضوی و شمالی فعال بوده است. بعلاوه تعداد شرکت های استانی فعال در بورس نیز در مهر ماه 14 شرکت و تعداد شرکت های استانی فرابورس 20 شرکت بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رشد 49 هزار واحدی شاخص کل بورس طی مهر ماه امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 49 هزار واحدی شاخص کل بورس طی مهر ماه امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید