جیلی فراوری انبوه خودروی هیبریدی جدیدش را شروع کرد

به گزارش وبلاگ موبایلستان، گروه خودروسازی جیلی به تازگی اعلام نموده که فراوری انبوه جدیدترین خودروی خود را شروع نموده است.

جیلی فراوری انبوه خودروی هیبریدی جدیدش را شروع کرد

به گزارش وبلاگ موبایلستان به نقل از gizmochina، طبق اعلام رسمی جیلی، مدل هیبریدی تازه دارای درایو الکتریکی هیبریدی 3 دنده ریتون ژیکینگ Hi-X DHT Pro و DHE15 است. اواخر ماه گذشته کارخانه DHT Pro Micron این موتور را معرفی کرد. بر اساس ادعای مسئولین گروه خودروسازی جیلی این موتور هیبریدی بالاترین راندمان حرارتی را در دنیا ارائه می دهد. نام این خودرو Xingyue-L Raytheon Hi-X است که می تواند از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت را تنها در 7.9 ثانیه طی کند. حداکثر برد این خودروی برقی تازه 1300 کیلومتر است.

علاوه بر این، میانگین مصرف سوخت این خودروی هیبریدی تنها 4.3 لیتر در هر 100 کیلومتر است. موتور DHE15 این اتومبیل باعث ارائه بازده حرارتی 43.32 درصد به همراه حداکثر توان خروجی 110 کیلووات و حداکثر گشتاور 225 نیوتن بر متر به وسیله این مدل می گردد. اگر سرعت خودرو کمتر از 20 کیلومتر در ساعت باشد، ماشین به طور اتوماتیک به حالت رانندگی الکتریکی می رود. این باعث می گردد تا از کارکرد موتور های خودرو در منطقه ها ناکارآمد جلوگیری گردد.

به عبارت دیگر به طور هوشمندانه مصرف سوخت را کاهش می دهد. از سوی دیگر، با رسیدن سرعت خودرو به 20 تا 70 کیلومتر در ساعت گیربکس دنده سوم الکتریکی DHT Pro وارد عمل می گردد. این خودرو حتی توزیع هوشمند انرژی را نیز ارائه می دهد. در نهایت، با عبور سرعت خودرو از 80 کیلومتر در ساعت، تغییر سرعت دنده و افزایش گشتاور DHT Pro خودرو سرعت گشتاور 4920 نیوتن بر متر را فراوری می نماید.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "جیلی فراوری انبوه خودروی هیبریدی جدیدش را شروع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جیلی فراوری انبوه خودروی هیبریدی جدیدش را شروع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید