ایران خودرو: هر دوشنبه طرح فروش داریم

به گزارش وبلاگ موبایلستان، گروه صنعتی ایران خودرو، براساس سیاست های وزارت صمت در افزایش عرضه خودرو و تنظیم بازار، برنامه های فروش هفتگی محصولات خود را از هفته آینده، دوشنبه ها به اجرا می گذارد.

ایران خودرو: هر دوشنبه طرح فروش داریم

به گزارش صداوسیما، معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو در این باره گفت: با تحقق برنامه های افزایش تیراژ فراوری، تا انتها سال 100 هزار دستگاه خودرو بیش تر از تعهدات و در قالب فروش فوق العاده به بازار عرضه خواهیم کرد.

بابک رحمانی اضافه کرد: با توجه به برنامه ریزی هایی که از قبل اجرا شده، برنامه فروش این هفته در روز شنبه با فروش فوق العاده محصولات انجام و فروش هفتگی روز های دوشنبه از هفته آینده به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی توضیح داد: روز های دوشنبه به صورت ثابت، برنامه فروش در قالب های مختلف فروش فوق العاده، پیش فروش یک ساله و بعلاوه مشارکت در فراوری اجرا خواهد شد.

رحمانی از پیش فروش یک ساله و مشارکت در فراوری 80 هزار دستگاه خودرو تا انتها سال اطلاع داد و گفت: با توجه به برنامه ریزی های اجرا شده پس از اصلاح قیمت ها و رویکرد افزایش عرضه، انتظار می رود بازار خودرو در ماه های انتهای سال، به تعادل برسد.

منبع: فرارو

به "ایران خودرو: هر دوشنبه طرح فروش داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران خودرو: هر دوشنبه طرح فروش داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید