دکوراسیون

کافه گردی: کافه فردوسی؛ کافه ای سنتی در قلب شیراز

در این قسمت از گزارش های کافه گردی به سراغ کافه فردوسی، کافه ای در مرکز شهر شیراز رفته ایم. با خبرنگاران همراه شوید تا شما را با حس و حال این کافه زیبا آشنا کنیم.

7 اردیبهشت 1401

خرید 41 مدل آینه دیواری بسیار شیک و لاکچری

یکی از عناصر مهم در دکوراسیون ، آینه دیواری است که کاربرد فراوانی دارد. استفاده از آن جدای رسیدگی به ظاهر ، موجب عظیم تر نشان دادن محیط شده و بر نور و درخشش فضا می افزاید. در این مقاله به آینه دیواری ، ساختار و انواع آن می پردازیم.

13 مرداد 1400

14 روش عالی برای ساختن خانه ای آرام و بی استرس

خانه و محل زندگی نقش مهمی در خلق وخو و شرایط روانی دارد. شاید باور نکنید ولی خانه ای نامرتب می تواند استرس و اضطراب را بیشتر کند. خانه ای که در آن بتوانید احساس آرامش کنید و استرس های زندگی روزمره را به فراموش بسپارید ویژگی هایی دارد که در ادامه به آن اشاره...

9 مرداد 1400

جدول زمانی آموزش تلویزیونی دانش آموزان آدینه 5 دی

جدول زمانی آموزش تلویزیونی دروس دانش آموزان برای روز آدینه 5 دی 99 اعلام شد.

10 بهمن 1399

لوازم دکوری جدید به سبک سریال معروف Game of Thrones

اگر در جست و جوی هدیه ای عالی برای دوست و آشنای خود هستید یا اینکه قصد دارید لوازم دکوری جدید و شیکی را به دکوراسیون منزلتان اضافه کنید، آماده باشید تا با دکوری های بسیار جذاب آشنا شوید. دکوری هایی که در عین زیبایی، جذاب و چشم گیر نیز هستند. در این پست با...

1 دی 1399

ژاپن ایده خرید پهپادها به جای جنگنده های اف-2 را کنار گذاشت

خبرگزاری کیودو گفت، وزارت دفاع ژاپن از تصمیم خود برای خرید پهپادها به عنوان جایگزین جنگنده های بمب افکن قدیمی از نوع اف-2 منصرف شده است.

21 آبان 1399