همایشها و نمایشگاه ها

برپایی یک رویداد هنری بهاری برای نقاشی خط و آثار حجمی

دومین رویداد مجموعه راگادید در امسال در قالب نمایشگاه گروهی شیدا نبشت با کیوریتوری بهداد نجفی اسدالهی 22 اسفند ماه افتتاح شد.

28 اردیبهشت 1401

محصولات تبلیغاتی چاپی چقدر در بازار تاثیر دارند؟

محصولات تبلیغاتی چاپی مانند تقویم رومیزی و غیره همواره هدایای تبلیغاتی ساده ای بوده اند که به وسیله یک شرکت برای تبلیغ یک محصول یا خدمات استفاده می شوند. آن ها را به عنوان یک یادگاری کوچک در نظر بگیرید که می توانید روی میز خود بگذارید تا شرکتی را که آن...

5 اردیبهشت 1401

شهرهای میزبان ایران در جام جهانی 2018

شهرهای میزبان ایران در جام جهانیبازی های جام جهانی یک رویداد مهم و خاطره ساز برای همه است بویژه که این بازی ها و مسابقات را از نزدیک تماشا کنید و برای از نزدیک تماشا آن و حضور در این رویداد تاریخی که هر چهار سال یک بار رخ می دهد به شهرها و کشور برگزار کننده...

26 فروردین 1401

عکاسی هیجان انگیز از حباب های در حال انفجار

با عکاسی از حباب های درحال انفجار، خود را درگیر چالشی پرسرعت کنید!من همواره عاشق ایده عکاسی به عنوان راهی برای غلبه بر زمان و ثبت لحظه ای جاودان بوده ام. با ثابت کردن زمان با این روش، یک عکس می تواند تصویری را به نمایش بگذارد که امکان دیدنش در حالت عادی...

7 اسفند 1400

شعر نقش ویژه ای در نشر معارف اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دارد

خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: شعر با توجه به قالب و ساختار و تاثیرگذاری بالایی که دارد می تواند نقش به سزایی در نشر معارف اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ایفا نماید.

2 اسفند 1400

تسهیلات کم بهره رونق دهنده صنایع دستی و گردشگری

بیش از 222 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به طرح های گردشگری وصنایع دستی خوزستان پرداخت شده است.

20 بهمن 1400

شعر دهه هفتاد بیراهه بود، شعر کریمی شعر گره هاست

به گزارش خبرنگاران ، نشست نقد و آنالیز مجموعه شعرهای باعاطفه های قرن مفرغ و فروتن، به وقتِ اسطوره شدن، سروده فرزاد کریمی در سالن کنفرانس کاخ ـ موزه ظروف سلطنتی از مجموعه تاریخی ـ فرهنگی سعدآباد و با حضور جمع زیادی از علاقه مندان به شعر و ادب فارسی برگزار...

16 دی 1400

تعهد 90 کشور دنیا به کاهش انتشار گاز متان

نزدیک به 90 کشور دنیا به پیمان کاهش انتشار گاز متان که باعث گرم شدن کره زمین می گردد، می پیوندند.

12 دی 1400

معرفی نماینده وزارت ارتباطات در کمیسیون طرح حمایت از کاربران

به گزارش خبرنگاران، عیسی زارع پور در حاشیه بازدید از کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات در پژوهشگاه ICT ، با اشاره به شروع آنالیز طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی در کمیسیون مشترک مجلس در روز یکشنبه هفته جاری گفت: نماینده خود را برای...

23 آبان 1400

ضرورت آمادگی بنادر برای تخلیه کالا های اساسی

خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: پیش بینی می شود در نیمه دوم سال با حجم انبوهی از ورود کالا های اساسی در بنادر روبرو شویم.

20 آبان 1400

چین 1.5 میلیارد یوان برای تأسیس صندوق تنوع زیستی کونمینگ اختصاص می دهد

رادیو بین المللی چین نوشت:بعد از ظهر روز سه شنبه 20 مهر (12اکتبر) به وقت پکن، شی جین پینگ، رئیس جمهوری خلق چین به شیوه ویدیویی در پانزدهمین همایش کنوانسیون تنوع زیستی شرکت و سخنرانی کرد.

6 آبان 1400

وقوع تصادف زنجیره ای در بیضاء با 14 مصدوم

خبرنگاران/فارس رئیس اورژانس فارس از وقوع تصادف زنجیره ای در دو راهی شهرستان بیضاء خبر داد و گفت: این حادثه 14 مصدوم در پی داشت.

8 مهر 1400

ورود محصولات خلاق به بازارهای جهانی تسهیل می شود

با حمایت معاونت علمی و فناوری 3 خدمت ویژه برای شرکت های خلاق تعریف شد تا فضای کسب وکار در این حوزه تسهیل شود.

11 شهریور 1400

صداوسیما هم ناقض حق انتشار و هم مصرف کننده موسیقی است

تهران (پانا) - در ششمین لایو آهنگ با موضوع حق نشر در موسیقی درباره چالش های پیش روی این هنر برای حفظ حقوق مولفان و اهمیت حمایت اهالی موسیقی از یکدیگر گفت و گو شد.

5 مرداد 1400

استقلال در قوی ترین گروه لیگ قهرمانان آسیا

نشریه سعودی گروه استقلال به همراه الاهلی، الدحیل قطر و الشرطه عراق را قوی ترین گروه توصیف کرد.

7 اسفند 1399

نمایشگاه مجازی فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می شود

نخستین نمایشگاه مجازی فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور با حمایت ستاد توسعه صنایع خلاق و نرم معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.

25 آذر 1399

خبرنگاران انتقاد انجمن خبرنگاران خارجی از محدودیت های جدید آمریکا

تهران- خبرنگاران- انجمن خبرنگاران مطبوعات خارجی در آمریکا روز دوشنبه محدودیت های جدید ویزا این کشور برای اصحاب رسانه را تهدیدی برای آزادی رسانه ها دانست.

11 آذر 1399

امضای یادداشت تفاهم مذاکرات استراتژیک بین آمریکا و امارات

خبرنگاران : امروز، سه شنبه یادداشت تفاهم مذاکرات استراتژیک بین آمریکا و امارات به امضا رسید. وزیر خارجه آمریکا بر روابط قوی کشورش با امارات تاکید نمود.

9 آذر 1399

برگزاری نمایشگاه مجازی صنایع دستی خرمشهر

تیم رسانه ای نشریه الکترونیکی شط پرس به مناسبت روز جهانی گردشگری نسبت، نمایشگاه صنایع دستی مجازی برگزار نموده است.

17 آبان 1399

برنامه هسته ای عربستان تقویت می شود

شبکه خبری بلومبرگ با انتشار گزارشی در خصوص برنامه هسته ای عربستان مدعی شد که برنامه ریاض در زمینه انرژی اتمی با وعده همکاری آژانس نظارتی سازمان ملل و نیز مساعدت چین تقویت می شود.

8 آبان 1399
تعداد: (32)