سرانجام ژانویه، زمان اعلام داوران درجه المپیکی اتحادیه جهانی کشتی

به گزارش وبلاگ موبایلستان، بعد از عدم تنزل درجه داوران ایرانی در سال 2021، باید دید آیا تغییری در فهرست داوران درجه المپیکی S1 کشتی ایران ایجاد خواهد شد یا خیر.

سرانجام ژانویه، زمان اعلام داوران درجه المپیکی اتحادیه جهانی کشتی

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ موبایلستان، در حالی که تعداد زیادی از داوران بین المللی کشتی ایران به علت شیوع کرونا و محدودیت های مربوط به سفر، نتوانسته بودند در دو سال 2020 و 2021 برای کنترل درجه در مسابقات بین المللی حضور پیدا نمایند، فدراسیون کشتی از اتحادیه جهانی خواست که در این خصوص همکاری لازم را با داوران ایرانی داشته باشد که با این خواسته موافقت شد.

بنابراین اتحادیه جهانی کشتی به علت لغو بعضی از مسابقات در سال 2021، تصمیم گرفت که داوران بین المللی مانند سال 2020 تنزل درجه نشوند اما این شرایط در مورد داوران درجه المپیکی مصداق ندارد چرا که همه آنها در سال 2021 قضاوت نموده و کنترل درجه شدند. به همین علت احتمال تغییر در فهرست داوران S1 اتحادیه جهانی وجود دارد که اسامی آنها از سوی UWW در خاتمه ماه ژانویه (11 بهمن) اعلام خواهد شد.

محمد مصلایی پور، رئیس کمیسیون داوری فدراسیون کشتی، به همراه نیما صادقی که به تازگی به عنوان یاری مدرس اتحادیه جهانی انتخاب شده و سعید عباسی و مهدی بشیرزاده اکنون داوران درجه المپیکی کشورمان هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سرانجام ژانویه، زمان اعلام داوران درجه المپیکی اتحادیه جهانی کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام ژانویه، زمان اعلام داوران درجه المپیکی اتحادیه جهانی کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید