مسابقه اسکناس جمع کردن با شرکت معلمان

به گزارش وبلاگ موبایلستان، گروهی از معلمان مدارس در داکوتای جنوبی آمریکا در یک رقابت جمع کردن اسکناس از روی زمین به رقابت پرداختند.

مسابقه اسکناس جمع کردن با شرکت معلمان

به گزارش وبلاگ موبایلستان، رقابتی که 10 معلم در مقابل یکدیگر قرار می گیرند تا برای تامین اقتصادی وسایل مدرسه در پی اسکناس ها باشند، تحقیرآمیز توصیف شده و با سریال پیروز نتفلیکس Squid Game مقایسه شده است.

به گفته منابع محلی 5000 دلار اسکناس های یک دلاری در جریان بازی هاکی روی زمین محل برگزاری مسابقه ریخته شده و معلمان مدارس مجاور برای جمع آوری هرچه بیشتر در کمتر از پنج دقیقه به رقابت پرداختند.

در حالی که کل سالن هاکی مملو از تماشاگران بود، 10 معلم به زانو درآمدند و دیوانه وار تا آنجا که می توانستند اسکناس جمع کردند. آن ها اسکناس ها را در لباس های خود فرو کردند. گزارش شده که معلمان هر کدام 378 تا 616 دلار جمع آوری کردند.

این رویداد به سرعت و به طور گسترده به عنوان تحقیرکننده معلمان مورد انتقاد نهاده شد. منتقدان می گویند که هیچ معلمی نباید مجبور باشد آن نوع اهانتی را که در بازی هاکی آشکار شد تحمل کند. آن ها خاطرنشان کردند که داکوتای جنوبی با میانگین 49000 دلار در سال، رتبه آخر را در حقوق معلمان دارد.

ویدئویی از این مسابقه روز دوشنبه بیش از 14 میلیون بار دیده شده است. مسئولان برگزاری این رویداد به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

منبع: فرارو

به "مسابقه اسکناس جمع کردن با شرکت معلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه اسکناس جمع کردن با شرکت معلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید