شعر نقش ویژه ای در نشر معارف اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دارد

به گزارش وبلاگ موبایلستان، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: شعر با توجه به قالب و ساختار و تاثیرگذاری بالایی که دارد می تواند نقش به سزایی در نشر معارف اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ایفا نماید.

شعر نقش ویژه ای در نشر معارف اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دارد

سیدقاسم ناظمی در آیین بازگشایی انجمن ادبی استاد عابد تبریزی با اشاره به اهمیت و جایگاه شعر آیینی اظهار کرد: شعرایی که در این حوزه فعالیت می نمایند، باید با درون مایه ای قوی و غنی به سرودن شعر اهتمام ورزند.

وی ادامه داد: با دقت نظر شعرای فعال در حوزه شعر آیینی، نگرش و بینشی صحیح در عرصه ادبیات آیینی ایحاد و این نوع شعر در سطح جامعه جریان ساز خواهد شد.

ناظمی، با اشاره به پیشینه غنی آذربایجان در عرصه شعر آیینی اضافه کرد: بازگشایی انجمن ادبی استاد عابد اتفاق مبارکی در این عرصه است و امیدوارم با برگزاری کارگاه های آموزشی و نقد سازنده، آثار فاخری در حوزه شعر آیینی فراوری گردد.

به گزارش وبلاگ موبایلستان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، در این آئین نشان انجمن ادبی استاد عابد که به وسیله حمیدرضا خیری از هنرمندان گرافیست استان طراحی شده بود، رونمایی و از برگزار نمایندگان همایش درّ یتیم ویژه گرامیداشت پانزدهمین سالگرد درگذشت استاد عابد تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شعر نقش ویژه ای در نشر معارف اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعر نقش ویژه ای در نشر معارف اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید