راه اندازی تورهای رایگان اهوازگردی

به گزارش وبلاگ موبایلستان، تورهای رایگان اهوازگردی از مهر ماه سال جاری، هر هفته صبح روزهای آدینه آماده ارائه خدمات به گردشگران است.

راه اندازی تورهای رایگان اهوازگردی

به گفته غلام رضا جلیلی نیا، مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی اهواز از مهر سال جاری تور رایگان اهوازگردی راه اندازی می گردد.

غلام رضا جلیلی نیا هدف از برگزاری این تورها را آشنایی بهتر و بیشتر مردم و جهانگردان با بافت های تاریخی و جاذبه های جهانگردی اهواز مطرح نمود و بیان نمود که در این تورها اطلاعات لازم را راهنمایان تور به جهانگردان ارائه می دهند.

وی در ادامه سخنان خود گفت:

این تورها هر هفته روزهای آدینه صبح به صورت رایگان از محل اداره میراث فرهنگی اهواز فعالیت خود را شروع می نمایند.

بر اساس اظهارات مدیر اداره میراث فرهنگی اهواز اجرای این طرح برای نخستین بار به صورت هفتگی و از سوی این اداره و با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی انجام می گردد.

جلیلی نیا اضافه نمود:

همه ساله در ایام عید نوروز تور اهوازی گردی به صورت رایگان برگزار می گردد که با استقبال خوب مردم همراه بوده و مقرر شده است که با تداوم این برنامه در معرفی اهواز جذب جهانگرد به مردم بیشتر کوشش گردد.

به گفته معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی خوزستان در اهواز 161 هکتار بافت تاریخی دربرگیرنده 150 تا 200 اثر تاریخی مشخص شده که 39 اثر از این تعداد به ثبت ملی رسیده است.

منبع: کجارو / ایرنا

به "راه اندازی تورهای رایگان اهوازگردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی تورهای رایگان اهوازگردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید