رادیکو راه اندازی شد؛ بچه های 7 تا 12 سال صداپیشگی می نمایند

به گزارش وبلاگ موبایلستان، تهران (پانا) - مدیر مجموعه سماوا از راه اندازی طرحی اطلاع داد که براساس آن بچه های 7 تا 12 ساله می توانند کتاب های بچه ها و نوجوانان را به عنوان صداپیشه بخوانند.

رادیکو راه اندازی شد؛ بچه های 7 تا 12 سال صداپیشگی می نمایند

محسن نادری در گفت وگو با پانا اظهار کرد: مجموعه سماوا یک طرح را با عنوان رادیکو راه اندازی نموده است که در قالب این طرح دانش آموزان و بچه های 7 تا 12 سال می توانند کتاب های کودک و نوجوان را با صدای خود بخوانند.

وی ادامه داد: هدف از طراحی این طرح، آشنایی بچه ها با کتاب های مختلف و ایجاد رقابت در عرصه کتابخوانی است؛ تا به امروز روال کار این بود که گویندگان، دوبلورها و بازیگران کتاب ها را به عنوان صداپیشه می خواندند اما ما این طرح را راه اندازی کردیم که بچه ها خودشان کتاب ها را بخوانند.

نادری اضافه نمود: بچه ها حال و هوای خود را براساس برداشتشان از کتاب به دیگر بچه ها منتقل می نمایند و صدای آنان بر روی خواندن کتاب، آن کتاب را مجذوب کننده تر می نماید.

مدیر مجموعه سماوا اضافه نمود: با ایجاد این طرح بچه های دیگر نیز به این کار تشویق می شوند و کتاب خواندن را تمرین می نمایند تا به عنوان صداپیشه بتوانند کتاب را بخوانند.

وی بیان کرد: اکنون با بچه هایی در حال کار هستیم که دوره های تئاتر، فن بیان، بازیگری و خواندن کتاب صوتی را طی نموده اند ما نیز برای آنان دوره هایی برگزار کردیم تا قوانین استودیو را بدانند.

نادری اظهار داشت تا به امروز 50 کتاب وقف شده که 10 کتاب با صدای بچه ها فردا منتشر می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "رادیکو راه اندازی شد؛ بچه های 7 تا 12 سال صداپیشگی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رادیکو راه اندازی شد؛ بچه های 7 تا 12 سال صداپیشگی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید