دیپلماسی علمی یکی از برنامه های مهم وزارت علوم است

به گزارش وبلاگ موبایلستان، هاشم داداش پور در آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه جیرفت اضافه کرد: دانشگاه های کشور در زمینه دیپلماسی علمی با همگرایی و فراوری علم دانش بنیان نسبت به رشد و تعالی علمی کوشش نمایند.

دیپلماسی علمی یکی از برنامه های مهم وزارت علوم است

وی با بیان اینکه دانشگاه ها به سمت تربیت دانشجوی کارآفرین حرکت می نمایند، توضیح داد: امروز بعضی از دانشگاه های کشور نسل چهارم را تجربه می نمایند و این مهم نیز باید در دستور کار تمام دانشگاه ها قرار گیرد.

از سرگیری آموزش حضوری دانشگاه در بهمن ماه امسال

معاون وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان دانشجویان کشور به آمادگی دانشگاه ها برای حضور دانشجویان اشاره نمود و گفت: از ترم بهمن ماه دانشجویان با رعایت مسائل بهداشتی در دانشگاه ها حضور می یابند و آموزش حضوری از سرگرفته می گردد.

داداش پور به وجود دانشگاه جیرفت در منطقه جنوب استان کرمان و احتیاج منطقه به تأثیرات اجتماعی، فرهنگی و مالی این دانشگاه اشاره نمود و اضافه نمود: دانشگاه جیرفت احتیاج به حمایت ویژه دارد لذا باید همه مدیران دانشگاه کوشش خود را دوچندان نمایند و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز از آنها حمایت می نماید.

وی ادامه داد: دانشگاه جیرفت باید اثرگذاری خود را در منطقه بیش از گذشته افزایش دهد و در این راستا با برنامه ریزی هدفمند حرکت کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دیپلماسی علمی یکی از برنامه های مهم وزارت علوم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیپلماسی علمی یکی از برنامه های مهم وزارت علوم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید