بستری 208 بیمار در بیمارستان های خوزستان

به گزارش وبلاگ موبایلستان، خبرنگاران/خوزستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از بستری 208 بیمار در بیمارستان های خوزستان اطلاع داد.

بستری 208 بیمار در بیمارستان های خوزستان

دکتر فرهاد سلطانی در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (2 آذرماه) در استانداری خوزستان برگزار گردید، با اشاره به شرایط مرگ و میر ناشی از کرونا در خوزستان اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته سه مورد فوتی در خوزستان داشته ایم. در حال حاضر نیز 134 بیمار در بخش های عادی و 74 بیمار در بخش های ویژه بیمارستان های استان خوزستان بستری هستند.

به گزارش وبلاگ موبایلستان، وی اضافه نمود: بستری های 42 بیمار تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به جز دو بیمارستان مادر رامهرمز و رازی، تک رقمی است. البته در بعضی بیمارستان ها پزشکان با وسواس بیشتری بیماران را بستری می نمایند و این امر موجب بالا رفتن آمار بستری ها می گردد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: پاندمی با ایمنی جمعی و واکسیناسیون کنترل می گردد و با توجه به ابتلای تعداد زیادی از افراد و واکسیناسیون با شتاب خوب، به نظر می رسد این اتفاق در ایران در حال رخ دادن است بنابراین احتمالا وقوع پیکی مانند شهریورماه را نخواهیم داشت.

وی با اشاره به وقوع پیک تازه کرونا در اروپا اضافه نمود: در کشورهای اروپایی پروتکل های بهداشتی خوب و دقیق رعایت شدند اما شاید افرادی در این کشورها هنوز به بیماری مبتلا نشده باشند و بعدا ابتلا رخ دهد.

سلطانی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: بازگشایی تدریجی مدارس نیز باید مدنظر قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بستری 208 بیمار در بیمارستان های خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بستری 208 بیمار در بیمارستان های خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید