راهنمای سفر

هزینه سفر به جامائیکا چقدر است؟

جامائیکا، جزیره ای در آب های کارائیب، پر از فرهنگ های متنوع و ماجراجویی های هیجان انگیز است. در این مقاله درباره هزینه سفر به این کشور دیدنی می خوانید.

25 فروردین 1401

سوغات سمنان چیست؟

استان سمنان به علت قرار گرفتن در راه های ارتباطی متعدد، یکی از استان های پرتردد کشور است. سوغات این استان نیز متنوع و شامل انواع صنایع دستی، محصولات کشاورزی و لبنی و نان های محلی است. با خبرنگاران همراه باشید.

23 بهمن 1400

معرفی تورهای نوروز 1400 آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چمدان ها را ببندید، پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید و با خبرنگاران نوروزی هیجان انگیز و متفاوت تر سال گذشته داشته باشید! ما پکیج های ویژه ای را برای تعطیلات کرونایی شما در نظر گرفته ایم. پس اگر دلتان برای یک سفر درست و حسابی تنگ شده مطلب معرفی تورهای...

25 فروردین 1400

همه چیز درباره بازار تهران؛ بازاری تاریخی و دیدنی در پایتخت

هر شهری برای خود بازارهایی داشته که در آنها، انواع اجناس پیدا می شوند. اگر ساکن پایتخت هستید، به احتمال 90 درصد به بازار بزرگ تهران رفته اید. حتی، اگر ساکن تهران هم نباشید و در شهرستان و شهرهای دیگر زندگی کنید هم به احتمال زیاد نام این بازار به گوشتان خورده...

26 اسفند 1399

سفرنامه یک روزه به لوسرن ، سوئیس

سفرنامه یک روزه به لوسرن، سوئیسدر این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره سفرنامه یک روزه به لوسرن ، سوئیس ،سخن خواهیم گفت.

7 تیر 1399