بهداشت دهان و دندان

9 راه چاره برای رهایی از دندان درد در شب

تسکین دندان درد در شب بسیار سخت است و باعث میگردد که فرد نتواند به خواب رود؛ با این حال رهکارهایی برای یاری به کاهش این درد در شب و به خواب رفتن فرد وجود دارد که در این گزارش به 9 درکان خانگی برای تسکین دندان درد در شب اشاره می گردد.

6 آذر 1400

کلید و دفترچه سوالات آزمون های جامع علوم پزشکی منتشر شد

کلید اولیه و دفترچه سوالات آزمون های جامع علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی، جامع داروسازی و پیش کارورزی پزشکی منتشر شد.

22 شهریور 1400

9 روش برای ترک عادت غذا خوردن پس از شام

خوردن غذا یا تنقلات پس از شام، نتیجه منفی روی کاهش وزن دارد ولی کارهایی مثل مسواک زدن، صبحانه کامل و ورزش کردن می تواند سبب ترک این عادت گردد

10 بهمن 1399

آشنایی با موارد مصرف و عوارض قرص ایندومتاسین

قرص ایندومتاسین (Indometacin) از مسکن های قوی است که برای کاهش درد مفاصل و... تجویز می گردد. تهوع و سردرد از عوارض قرص ایندومتاسین می باشد.

29 دی 1399

نگرش جدید دانشجویان به کرونا، امیدواری برای بازگشایی دانشگاه ها

تازه ترین نظرسنجی از دانشجویان بین المللی نشان می دهد دانشجویان نگرش تازه ای به پاندمی کرونا پیدا کرده اند و برای بازگشایی دانشگاه ها امیدوارتر شده اند.

12 آذر 1399

راهنمای تمیز کردن کیبورد کامپیوتر

اگر شما یک نویسنده یا گیمر حرفه ای هستید، مسلما بیشتر از زمانی که از پاهایتان استفاده می کنید روی کیبورد و صفحه کلید لپ تاپتان متمرکز شده اید و از آن کار می کشید. بیشتر اوقات کار کردن با کیبورد ساده و بدون دردسر است اما در صورتی که جمله اولی که گفتیم در...

24 آبان 1399

دستگاه استریلیزه کننده با استفاده از پرتوی فرابنفش در دانشگاه بیرجند ساخته شد

محققان دانشگاه بیرجند به منظور پیشگیری و مبارزه با شیوع ویروس کرونا پیروز به ساخت دستگاه ضدعفونی کننده با استفاده از پرتوی فرابنفش شدند.

15 مرداد 1399

سفرنامه یک روزه به لوسرن ، سوئیس

سفرنامه یک روزه به لوسرن، سوئیسدر این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره سفرنامه یک روزه به لوسرن ، سوئیس ،سخن خواهیم گفت.

7 تیر 1399

مسئول مربوطه: دندان مصنوعی گران است اما نه 20 میلیون تومان

سرپرست اداره مواد و تجهیزات دندانپزشکی سازمان غذا و دارو رقم 20 میلیون تومان برای یک دست دندان مصنوعی را غیر واقعی خواند و گفت شاید دندان های خارجی را با هزینه و دستمزد کلان حساب نموده اند

8 فروردین 1399

بزرگ ترین دندان دنیا

دندانپزشک آلمانی بزرگ ترین دندان دنیا را از دهان یک بیمار که از شدت درد گله مند بود، خارج کرد.

1 دی 1398