مصالح ساختمانی

اجرای طرح حمایتی برای احداث مسکن روستایی در استان قزوین

بنیاد مسکن از پرداخت تسهیلات 250 میلیون تومانی به متقاضیان احداث و مقاوم سازی مسکن روستایی اطلاع داد.

10 اردیبهشت 1401

تصادف بونکر سیمان با پژو 206 یک فوتی و 10 مصدوم بر جای گذاشت

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف بونکر سیمان با چند دستگاه خودرو و بر جای ماندن تعدادی مصدوم اطلاع داد.

21 بهمن 1400

آدرنالین در کویر؛ پیشنهادهایی که جذابیت کویر را دوچندان می نماید!

روزهای گرم، شب های سرد، بی آبی، خزندگان خطرناک و بعضی چیزهای دلهره آور کافی است تا عده زیادی را از رفتن به کویر منصرف کند؛ اما این چیزها همه واقعیت نیست. شاید به نظر برسد رفتن به کویر تنها مساوی است با تماشا طلوع و غروب خورشید، قدم زدن بر روی تپه های ماسه...

1 آذر 1400

ادروفونیوم (EDROPHONIUM)

عوارض جانبی مهم: ضعف عمومی، تهوع، استفراغ، درد و گرفتگی عضلانی، تشنج، اسهال، تنگی نفس توجهات پزشکی- پرستاری: به دلیل خطر مسمومیت با آن، آتروپین سولفات باید آماده باشد.

23 مهر 1400

گردشگری بدره نیازمند زیرساخت است

وجود کبیرکوه و روخانه سیمره باعث خلق جاذبه های طبیعی بسیار زیبایی در شهرستان بدره در جنوب استان ایلام شده، شهرستانی که حالا به واسطه بعضی از جاذبه های طبیعی مورد استقبال گردشگران خارجی هم قرار می گیرد.

27 مرداد 1400

صادرات خوزستان تحت تأثیر انحصارطلبی شرکت های سیمان

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز با اشاره به اعتراض فعالان بخش خصوصی نسبت به رفتارهای انحصارطلبانه شرکت های سیمان در معاملات کلینکر اظهار کرد: شرکت های سیمانی استان خوزستان باید برابر با قوانین رایج در زمینه حمایت از بخش خصوصی، محصولات...

26 مرداد 1400

خرید 41 مدل آینه دیواری بسیار شیک و لاکچری

یکی از عناصر مهم در دکوراسیون ، آینه دیواری است که کاربرد فراوانی دارد. استفاده از آن جدای رسیدگی به ظاهر ، موجب عظیم تر نشان دادن محیط شده و بر نور و درخشش فضا می افزاید. در این مقاله به آینه دیواری ، ساختار و انواع آن می پردازیم.

13 مرداد 1400

مسجد جامع زواره مجهز به دوربین مداربسته و پایش تصویری شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردستان از تجهیز مسجد جامع زواره به دوبین مداربسته و پایش تصویری اطلاع داد.

6 شهریور 1399