کارت واکسن کرونا، کلید در های بسته مدارس حمیدیه

به گزارش وبلاگ موبایلستان، فرماندار حمیدیه بر ارائه کارت واکسیناسیون کرونا برای حضور دانش آموزان در مدارس با رعایت شیوه نامه های بهداشتی تاکید نمود.

کارت واکسن کرونا، کلید در های بسته مدارس حمیدیه

شاهین هاشمی، فرماندار حمیدیه در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های وبلاگ موبایلستان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت: بازگشایی مدارس بر اساس آخرین تصمیمات ستاد ملی کرونا کشور و استان خوزستان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی الزامی است.

او با تاکید بر تزریق واکسن کرونا برای دانش آموزان و معلم ها اضافه نمود: ارائه کارت واکسیناسیون برای بهره مندی از آموزش های حضوری و بازگشایی مدارس الزامی است، ضمن اینکه تکمیل و تجهیز مدارس با پیشرفت فیزیکی بالا در شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد، ضمن اینکه خودروی ایاب و ذهاب برای دانش آموزان روستایی محروم باید تامین گردد.

هاشمی بر برقراری برق، تلفن، آب، گاز و برطرف مسائل فاضلاب مدارس از سوی اداره های مربوطه تاکید نمود و گفت: نظافت محیط اطراف مدارس، هرس درختان از سوی شهرداری و همکاری همه اداره ها با آموزش و پرورش هنگام بازگشایی مدارس و طول زمان تحصیلی باید انجام گردد.

این مقام مسئول اعلام کرد: از شهروندان خواهشمندیم علاوه بر تزریق واکسن کرونا، با خودداری از حضور در اماکن شلوغ و پرتردد، دورهمی های خانوادگی، فاتحه خوانی و عروسی در مدیریت بیماری کووید-19، کادر درمان و پزشکان را کمک دهند.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کارت واکسن کرونا، کلید در های بسته مدارس حمیدیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارت واکسن کرونا، کلید در های بسته مدارس حمیدیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید