مزایای خرید اقساطی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی

به گزارش وبلاگ موبایلستان، خرید اقساطی چیست؟ وقتی مبادرت به خرید کالایی به صورت اقساط می کنیم، درواقع هزینه آن کالا را در مدت و بازه ای مشخص شده و به صورت قسط بندی شده و در زمان های مشخص می پردازیم.

مزایای خرید اقساطی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی

به گزارش وبلاگ موبایلستان، بنابر اعلام دماتجهیز، با این روش می توانیم کالای مورد احتیاج خود را در قبال پرداخت هزینه آن به صورت قسط های مهلت دار و معین شده، دریافت کنیم.

با توجه به این که به تدریج به فصول سرد سال نزدیک می شویم و استفاده از وسایل گرمایشی اجتناب ناپذیر می گردد، لذا باید برای خرید این تجهیزات چاره اندیشی کنیم. از آنجا که در بسیاری از اوقات خرید به صورت نقدی، برای تعداد قابل توجهی از مردم امکان پذیر نیست و آن ها را از نظر برنامه ریزی اقتصادی دچار مشکل می نماید، بنابراین می توان خرید اقساطی را جایگزین خرید نقدی کرد و از مزایای آن بهره برد.

قصد ما از ارائه این مطلب این است که دقیقا شرح دهیم خرید اقساطی دستگاه های گرمایش و سرمایش ساختمان چگونه است و چه مزایایی دارد؟

همان طور که می دانیم، با محدود شدن استفاده از سیستم های گرمایش مرکزی (موتورخانه های شوفاژ) و ضرورت دارا بودن این تجهیزات به شکل مجزا برای هر واحد آپارتمانی، خرید انواع مختلفی از این تجهیزات مثل پکیج های دیواری یا زمینی، ضرورت دارد و ازآنجاکه ممکن است بسیاری از افراد جامعه امروز، آمادگی خرید نقدی این تجهیزات را نداشته باشند، فروشگاه ها و برندهای مختلف علاوه بر روش خرید نقدی و معمولی، امکان خرید محصولات خود را به شکل خرید اقساطی نیز فراهم آورده اند.

این نوع خرید می تواند به لحاظ اقتصادی باری از شانه های خریداران بردارد و روند خرید کالای مورد نظر را سهولت ببخشد؛ خصوصاً حالا که افزایش غیرمعمول قیمت ها، در بازار خرید و فروش وسایل گرمایشی نیز رخنه نموده و با قیمت های بالایی روبرو هستیم.

بنابراین می توانید انواع دستگاه های گرمایشی لازم برای منازل خود اعم از پکیج یا آبگرم کن، تجهیزاتی مانند بخاری های برقی و گازی و یا حتی تجهیزات مورد استفاده در فضای استخر و جکوزی را با اطمینان خاطر به شکل اقساطی نیز خریداری کنید.

مزایای خرید اقساطی چیست؟

این نوع از خرید که دهه ها از رواج گسترده آن در جوامع صنعتی می گذرد، هم برای خریدار و هم برای فروشنده اجناس مزیت هایی را در پی دارد. خریدار به جای اینکه زمانی طولانی را برای جمع آوری مقدار پول مورد احتیاج که از قضا پول کمی هم نیست صرف کند، می تواند فقط بخشی از این پول را پرداخت نموده و مابقی را در قالب قسط هایی در فواصل زمانی معین به فروشنده پرداخت می نماید و فروشنده نیز ضمن اینکه با فراهم آوردن این فضای مطلوب برای فروش اجناسش، علاوه بر اینکه به تعداد مشتری های خود می افزاید. همچنین قادر خواهد بود بر اساس تاریخ و مبالغ چک ها و اقساط دریافتی، برنامه ریزی اقتصادی حساب شده ای برای توسعه کسب وکار خود فراهم آورد. در واقع با این کار، خریدارانی که امکان خریدن محصولات به صورت نقد را ندارند، با خیال راحت می توانند به مشتریان انواع دستگاه های سرمایشی و گرمایشی و تجهیزات ساختمانی افزوده شوند.

البته مقایسه خرید نقدی با خرید اقساطی و اینکه کدام یک بهتر و مناسب تر هستند، با توجه به بودجه، برنامه ریزی اقتصادی و میزان پس انداز هر فرد در هر شرایط معین می گردد.

خرید اقساطی مزیت خود رازمانی نشان می دهد که مقدار پول ما کفاف خرید وسیله مورد احتیاجمان را به صورت نقد نمی دهد و محیا شدن شرایطی برای امکان خرید قسطی با قیمت های روز، عملاً در درازمدت برد محسوب می گردد.

علاوه بر این ها خرید اقساطی باعث می گردد ما جهت جمع آوری پول خرید زمان را از دست ندهیم، چرا که ممکن است در همین مدت صرف شده جهت محیا شدن پول، نوسانات قیمت ها در بازار، کالای موردنظر ما را تحت تاثیر قیمت جدید قرار دهد و مجبور به پرداخت هزینه ای حتی بیشتر از درصد افزایش بهای خرید کالا به صورت اقساطی شویم!

بدیهی است زمانی که ما آمادگی خرید با همان قیمت و بهایی که برای کالا در نظر گرفته شده داریم، احتیاجی به پرداخت اقساط و در نتیجه پرداخت هزینه بیشتر نخواهیم داشت.

با توجه به تمامی موارد فوق، چنانچه قصد خرید محصول با کیفیت در زمینهٔ انواع تجهیزات گرمایشی و موتورخانه، سرمایشی و تهویه مطبوع و حتی تجهیزات استخر، سونا و جکوزی را دارید، می توانید به وب سایت دماتجهیز مراجعه نموده و ضمن مقایسه انواع برندها و ظرفیت های تجهیزات تأسیسات ساختمان، تجربه خریدی بهینه و به صرفه را از آن خود سازید. ضمن آن که علاوه بر خرید به صورت نقدی، امکان خرید اقساطی این محصولات برای شما کاربران عزیز نیز در دماتجهیز فراهم شده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مزایای خرید اقساطی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزایای خرید اقساطی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید