طرح فیبر نوری استان خوزستان تا خاتمه سال آینده تکمیل خواهد شد

به گزارش وبلاگ موبایلستان، خبرگزاری خبرنگاران- استاندار خوزستان گفت: بخشی از طرح های آب شهری آب روستایی و جاده های شهرستان های مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل معین تکلیف شد و بزودی شاهد افتتاح آنها خواهیم بود.

طرح فیبر نوری استان خوزستان تا خاتمه سال آینده تکمیل خواهد شد

به گزارش خبرگزاری وبلاگ موبایلستان از اهواز ،دکتر صادق خلیلیان در خاتمه نشست آنالیز مسائل شهرستان های مسجدسلیمان، اندیکا لالی و هفتکل گفت: خوشبختانه از حدود 10 روز قبل کار شبکه دفع فاضلاب مسجدسلیمان شروع شده است. در زمینه سایر شهرستان ها بحث تامین آب شرب هر چهار شهرستان و روستاها که ما یک آب شرب مطمئن را داشته باشیم بخشی از کارها در حال اجرا است و با یاری دستگاه ها قرار شد کارها تسریع گردد و ما مرحله به مرحله شاهد افتتاح پروژه ها و بهره برداری از این طرح ها باشیم.

وی اضافه نمود: در مورد راه بین شهری و راه روستایی مسائل و مسائل مورد توجه نهاده شد و تصمیمات خوبی در این زمینه گرفته شد. بخشی از این پروژه های راه که در مورد حمل و نقل بین شهری است و بعلاوه محورهای ترانزیتی که استان را به مراکز کشور متصل می نماید بخشی از قطعات آن تا دهه فجر مورد بهره برداری قرار می گیرد و مابقی نیز تسریع می گردد که با سرعت بیشتری کار به اتمام برسد.

استاندار خوزستان گفت: در زمینه های مربوط به توسعه صنایع و کشاورزی در این شهرستان ها تصمیماتی گرفته شد که بتوانیم پروژه های اشتغالزایی را در این شهرستانها دنبال کنیم.

خلیلیان بیان نمود: در مجموع مسائل و مسائل این شهرستان ها احصا شد. بخشی از پروژه ها به زودی افتتاح خواهد شد و مابقی هم تسریع خواهد شد.

استاندار خوزستان بیان کرد: یکی از اقدامات مهم در استان تکمیل پروژه فیبر نوری است که انشاالله تا خاتمه سال آینده آن را به اتمام خواهیم رساند بعلاوه پوششی که باید از نظر شبکه موبایل در سطح شهرستان ها و روستاها به ویژه روستاهای بالای 20 خانوار باید داشته باشیم که پوشش نسل سوم و چهارم را در دستور کار داریم و با بخش های مرتبط قرار شد کار را تسریع نمایند و بخشی از آن را تا خاتمه سال به اتمام خواهیم رسید.

خاتمه پیغام./

منبع: خبرگزاری آریا

به "طرح فیبر نوری استان خوزستان تا خاتمه سال آینده تکمیل خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح فیبر نوری استان خوزستان تا خاتمه سال آینده تکمیل خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید