در خواست 4 وزیر آموزش و پرورش از مجلسی ها: به مسعود فیاضی فرصت دهید

به گزارش وبلاگ موبایلستان، چهار وزیر آموزش و پرورش در ادوار گوناگون در نامه ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستند که به مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش فرصت دهند تا با مدیریتی جهادی ایفای مسؤولیت کند.

در خواست 4 وزیر آموزش و پرورش از مجلسی ها: به مسعود فیاضی فرصت دهید

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ موبایلستان، حسین مظفر، علیرضا علی احمدی، سید محمد بطحایی و محمود فرشیدی چهار وزیر آموزش و پرورش در ادوار گوناگون در نامه به نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستند که به مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش فرصت دهند تا با مدیریتی جهادی ایفای مسؤولیت کند.

متن نامه مشترک 4 وزیر سابق آموزش و پرورش، حسین مظفر، علیرضا علی احمدی، سید محمد بطحایی و محمود فرشیدی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی به توضیح زیر است:

درخواست داریم که در صورت صلاحدید و پس از ارزیابی توانمندی ها و برنامه های آقای فیاضی، به ایشان فرصت بدهید تا در سمت وزیر آموزش و پرورش با مدیریتی جهادی ایفای مسؤولیت کند.

بعلاوه با توجه به مسائل متراکم مدارس و آموزش و پرورش، از کمبود معلم و کتاب های درسی گرفته تا نابسامانی های آموزش حضوری و مجازی و تأخیر طولانی در عدم پرداخت حق التدریس ها و رتبه بندی و بودجه سال آینده و نظایر آن ضروری به نظر می رسد که هرچه سریع تر وزیر آموزش و پرورش منصوب گردد تا بتواند با حمایت و راهنمایی نمایندگان دردمند و دولت برای کاهش مسائل چاره اندیشی نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "در خواست 4 وزیر آموزش و پرورش از مجلسی ها: به مسعود فیاضی فرصت دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در خواست 4 وزیر آموزش و پرورش از مجلسی ها: به مسعود فیاضی فرصت دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید