ایرانسل فروش گوشی ایرانی ویرا V5 را با قیمت 3 میلیون تومان و 60 گیگابایت اینترنت رایگان شروع کرد

به گزارش وبلاگ موبایلستان، ایرانسل بی سروصدا و چراغ خاموش فروش گوشی ایرانی ویرا V5 را روی خود شروع نموده است.

ایرانسل فروش گوشی ایرانی ویرا V5 را با قیمت 3 میلیون تومان و 60 گیگابایت اینترنت رایگان شروع کرد

ویرا وی 5 یکی از گوشی هایی است که به وسیله شرکت صاایران فراوری می گردد و چند ماه پیش خبر عرضه آن به وسیله ایرانسل در رسانه ها منتشر شده بود.

این اسمارت فون دو سیم کارته دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی با دقت تصویر 1280 در 600 پیکسل و نسبت صفحه نمایش 16:9 است. این گوشی از شبکه های ارتباطی 3G و 4G پشتیبانی می نماید و به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز شده است و از پردازنده چهار هسته ای و 64 بیتی MT6761VWB استفاده می نماید.

ویرا وی 5 از کارت حافظه تا 128 گیگابایت پشتیبانی می نماید و دوربین پشتی آن سه گانه به همراه یک دوربین سلفی در جلو است. روی این گوشی اندروید 9 نصب شده است و به گفته ایرانسل قابلیت به روزرسانی دارد.

باتری 3500 میلی متری روی این گوشی سوار شده و فقط در رنگ مشکی عرضه می گردد. ایرانسل همراه با این گوشی یک سیم کارت دائمی و 59 گیگابایت اینترنت رایگان عرضه می نماید.

مشخصا این گوشی برای بخش پایین بازار موبایل و مصارف دانش آموزی و دانش جویی از سوی صاایران فراوری و به وسیله ایرانسل عرضه می گردد.

ایرانسل سعی نموده برای خریداران مزایای ویژه ای مانند 1000 دقیقه مکالمه رایگان ایرانسلی 30 روزه، شش ماه مکالمه نیم بها با تمام خطوط داخلی، 4 گیگابایت اینترنت رایگان 7 روزه (در هر ماه تا 6 ماه)، 5 گیگابایت اینترنت رایگان (هر ماه 1 گیگابایت از ماه دوم) و 30 گیگابایت اینترنت رایگان یک ماهه در نظر بگیرد.

قیمت این گوشی روی 2 میلیون و 950 هزار تومان درج شده است و فعلا فقط برای کاربران تهرانی ارسال می گردد.

اوایل مهرماه که خبر فراوری دو گوشی هوشمند به وسیله شرکت صاایران برای ایرانسل منتشر شده؛ طی مقاله ای را آنالیز کردیم.

ظاهرا فعلا گوشی ویرا V5 آماده عرضه به بازار شده و هنوز خبری از گوشی ویرا V6 نیست که نسبت به ویرا وی 5 رده بالاتر و مشخصات بهتری بود.

اگر علاقه مند هستید مشخصات ارتباطی ویرا وی 5 را بدانید؛ باید بگوییم این گوشی از وای فای 802.11ac دو بانده پشتیبانی می نماید و به یک مودم LTE Cat 4 مجهز شده است. مودم های Cat 4 حداکثر سرعت دانلود 150 مگابیتی و حداکثر سرعت آپلود 50 مگابیتی دارند و از تجمیع فرکانس پشتیبانی نمی نمایند.

نظر شما درباره این گوشی، مشخصات و قیمت آن چیست؟ واقعا می تواند نیازهای بخش پایین بازار مانند نیازهای دانش آموزان را پاسخگو باشد؟

منبع: شبکه چی

به "ایرانسل فروش گوشی ایرانی ویرا V5 را با قیمت 3 میلیون تومان و 60 گیگابایت اینترنت رایگان شروع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرانسل فروش گوشی ایرانی ویرا V5 را با قیمت 3 میلیون تومان و 60 گیگابایت اینترنت رایگان شروع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید